Nog niet uitgespoeld

Vanmiddag piepten we even binnen met een camera en lampje. Nou, nou, er wordt nog steeds driftig gevochten in mijn blaas. De spoelingen zijn nog niet uitgewerkt. De flarden hangen aan het plafond en alles ziet er rozig aangeslagen uit.

De uroloog vond dat in het geheel niet verontrustend en stelde meteen een volgende set van drie blaasspoelingen voor. Dat doen we dus braaf op 9, 16 en 23 augustus.
Daarna wil hij in december weer om een hoekje gluren en aansluitend nog zo’n trio op de agenda zetten.
Dat heet dan een boost. Proost!

Nu ik de binnenboel heb aanschouwd verbaast het me niet dat plassen een beetje branderig voelt. Maar goed. We wachten vol spanning op het urineonderzoek van het lab. Over enkele dagen worden we gebeld met de uitslag.
Hoe is de tussenstand van de wedstrijd Tuberkelbacillen - Poliepen?

19 opmerkingen:

  1. Wat een gedoe toch steeds. Wat akelig! Geef die poliepen er van langs hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die rotziekte ook!!! Maar gelukkig heeft de arts bij jou hoop, ondanks alle nare behandelingen, de andere twee berichten die ik vandaag kreeg, zijn heel wat minder rooskleurig.
    Sterkte met de spoelingen deze maand.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Had je verwacht weer verder te moeten spoelen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eigenlijk niet. Ik was al bang dat het helemaal foute boel was in mijn blaas en dat er nog maar één optie was nl. verwijderen. Ik ben dus onwijs benieuwd naar de uitslag van het lab. Hoe is de stand? Zijn er nog veel kankercellen? Werken de spoelingen goed?

      Verwijderen
  4. Blijft nog spannend, maar ook hoopvol gezien de voorstellen van de uroloog.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Minstens zo spannend als EK damesvoetbal.

      Verwijderen
  5. Poehhh... je krijgt het wel voor je kiezen. Heel veel sterkte en ik blijf duimen voor een goede uitslag.

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Niet leuk. Veel sterkte Marja. Ik supporter voor jou langs de zijlijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Potdorie.. dat is niet leuk zeg! Weer uitstel, maar gelukkig nog altijd iets aan te doen! De behandelingen zijn niet fijn, maar gelukkig niet zoveel.. Duim, duim, duim!!! Sterkte lieverd! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Poehwee..... Het is een lastig kreng die blaas van je maar je bent er nou eenmaal sterk aan gehecht en dat snap ik. Ik ga natuurlijk als een gek duimen voor een gunstige urine uitslag want dat zou een leuke opsteker zijn. Mijn bewondering dat je met een "brandende straal" nog aan je blaas gehecht blijft, is zeker geen pretje.
    Gelukkig heb je de vorige spoelingen redelijk goed doorstaan, naar mijn idee iets minder bijwerkingen dan een giftige chemokuur. Maar nog steeds geen lolletje om tegenaan te hikken. Maar toch een beetje hoop overeind gebleven, gefeliciteerd daarmee. XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik hoop zo dat het snel beter zal gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Alles wat ik wil zeggen is al gezegd. Ik hoop dat alles goed komt. Sterkte.
    Bernadette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dacht ik had toch al gereageerd maar dat heb ik op FB al gedaan natuurlijk. Soms loopt dat door elkaar. Hoop voor je dat de goeie gaat winnen en je blaas behouden kan blijven.. hoop dat de komende spoelingen "meevallen" niet fijn weer maar blijf duimen voor je .....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Tjeetje Marja, die blaas doet wel zijn uiterste best om bij jou te blijven. Je beschrijft het heel visueel hoe het erbij hangt. Aan de ene kant geruststellend woordje van de uroloog, maar super spannend wat de uitslag brengt. Heel veel sterkte met wachten op het telefoontje. Duimen maar. Liefs,
    Erka

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat spannend allemaal. Ik duim voor je x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oefffff spannend hoor... ik bid voor jullie!!

    BeantwoordenVerwijderen