Zomertijd


Ik ving weer een stokje bij Melody:

1. Vertel eens iets over je allergrootste vakantie crush?
Daar valt niets over te vertellen, omdat ik nooit verliefd ben geworden tijdens vakanties. Robbert is vanaf mijn 16e mijn forever crush.

2. Wat is je meest legendarische zomerherinnering?
Waarschijnlijk de hittegolf van 1976 toen ik hoogzwanger was van onze eerste spruit. Tonnetje rond in de schaduw van de voortuin met de voeten in een bak koud water.

3. Noem je ijsjes top 3?
Amarena, pistache en citroen.

4. Waar kijk jij deze zomer heel erg naar uit?
Naar de eindfase van onze tuinplannen. Er wordt in het laatste deel van de voortuin grote schoonmaak gehouden en het gras wordt vervangen. Dan hebben we heel veel klussen een stuk eenvoudiger en minder vermoeiend gemaakt.

5. Wat doe je wanneer je vakantie viert in eigen land?
We gaan al 10 jaar niet meer op vakantie. Vroeger genoten we van onze gezinsvakanties in Brabantse of Limburgse bungalowparken. Als de kinderen zich vermaakten, waren wij ook happy.

6. Noem je favoriete zomer kledingstuk, zomer liedje en zomer drankje?
T-shirt, Lambada en water.


7. Wat is je favoriete zomer snack?
Salade.

8. Noem je favoriete zomer parfum, zomer lipstick en zomer nagellak?
Estée Lauder White Linen (in alle seizoenen), lippenbalsem, nagellak gebruik ik niet.

9. Wat vind jij het grootste nadeel aan de zomer?
Muggen, dazen, wespen en lawaaierige buren.

10. Vertel eens iets over je meest dierbare vakantieherinnering?
Dat was ongetwijfeld onze huwelijksreis naar Tenerife. Genoten met emmers! Al was dat niet in de zomer maar in het voorjaar.


11. Wat vind jij echt bij de zomer passen? Waar denk je aan bij het woord ‘zomer’?
Buiten zijn, genieten van tuin en veranda, alles wat groeit en bloeit, lange avonden, zon, warmte en onweersbuien.

6 opmerkingen:

  1. We hebben wel een paar overeenkomsten want nee, ik heb ook nooit een vakantieliefde gehad en al die beestjes bij vraag 9 zie ik ook niet zo zitten. Ik vind ijs heerlijk in vrijwel alle smaken maar daar hoeft het geen zomer voor te zijn;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke TAG ja.. Ik ga hem ook doen!
    Wat een leuke antwoorden Marja.. Nummer 4 kan ik me heel goed voorstellen..
    Ijs, ik zou zonder kunnen hoor, vind slagroom veel lekkerder of het moet ern softijsje zijn ☺️

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, alweer een lijstje. Maarnu heb ik hele andere antwoorden hoor haha.
    Vooral bij vraag 1 ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pff ja ik ben echt niet van die lijstjes hoor, had deze bij Minoesjka ook al gezien. Mijn vakantie, vrij zon, fietsen, tuin liggen of werken. Niets hoeven alles mag maar vooral veel Zon.

    BeantwoordenVerwijderen