Zwijmelen op zaterdag 46



Wie zwijmelt vandaag met me mee?

11 opmerkingen:

  1. Ons weekend kan echt niet meer stuk met dit nummer van Barry Manilow. Muchos gracias Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Na een paar maanden, doe ik weer mee ;-)
    Fijn/zwoel nummer is dit ♥
    Groetjes V☺nnieb

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hè leuk, die had ik al even niet meer gehoord.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die Barry......mooi hoor, lang geleden overigens dat ik hem (en dit nummer) hoorde....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om Barry Manilow weer eens te horen. Mooi, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh ja, die stem en het nummer is heerlijk, lekker gezwijmeld weer!

    Ik heb mijn link ingevoerd, maar hij wil niet :-(

    Een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gossie ben ik het beste 'paard'van stal vergeten, prachtig nummer Marja en inderdaad wat valt er te lachen of te huilen in je ééntje........

    BeantwoordenVerwijderen
  8. easy listening ....... nooit storend en héél lang geleden;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marja ik was al eerder hier maar om een of andere reden verzond die niet, ik heb met je zwijmel na het bakken en koken in katzwijm vh zonnetje genoten.

    Wens je veel plezier met je kleindochter ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een lekker zwijmel nummer ,ik had het nog niet eerder gehoord .Fijn weekend.
    Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk nummer. Ik heb hem lang niet gehoord. Leuk!

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen