Vakantie

Kijk bij Marion voor de andere zeswoordenverhalen met het thema vakantie. 

11 opmerkingen:

  1. Nou.... vakantie opent hier voornamelijk de huisdeur ;-) maar voor véél mensen gaat het wel op denk ik !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klopt..kan op vele manieren worden uitgelegd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, mooi gezegd. Komende weken rondje om in Nederland, heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja mee eens! Wij gaan zaterdag op vakantie!
    Ik kijk er naar uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marja,
    Een waarheid als een koe... Zo ervaar ik het echt.
    Ik wens je een heel fijne nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi landschapje, grensverleggend inderdaad.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja zo is het wel, even er helemaal uit zijn is wel lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. sinds ruim een jaar weet ik dat ook....bijzondere ervaring!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie combinatie, Marja, zeker met de woordspeling 'verlegt grenzen'!

    BeantwoordenVerwijderen