Thursday Challenge "Machines"

11 opmerkingen:

  1. Zeker indrukwekkend! En lekker, ik ben gek op mais!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, dan hebben jullie een mooi uitzicht vanaf de veranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw mooi en inderdaad indrukwekkend....
    al kom ik dan van t platteland en is dit iets wat voor mij niet nieuw is, toch kan ik er altijd van genieten, zowel van het zien als van het ruiken ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is zeker een moment waard om te kijken. Je uitzicht wordt ineens veranderd. Gisteren is het gemaaide/gedroogde gras in balen geperst en gewikkeld. Ook een apart beroep hoor! Steekt heel nauwkeurig wat betreft de afstelling van die persmachines. Zou je niet denken, maar het is wel zo.

    Erka

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marja,
    Ik geloof je direct, indrukwekkend zoals dit soort grote machines zo gemakkelijk hun werk lijken te doen. Mag dit ook graag zien, maar dat lukt niet vanuit onze tuin hoor..
    Ik wens je een heerlijke avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit was eind september. Dan zullen nu de groene sprieten al weer redelijk hoog staan, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Alles is wat trager gestart dit jaar. Ik denk dat ze nu pas eind oktober kunnen oogsten.

      Verwijderen
  7. Daar zit je dan wél eerste rang ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou, dat zal inderdaad een indrukwekkend gezicht zijn. Tja, dat kom je in de stad niet tegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Plezante foto's. Nog geen telelens in die tijd ;-) ? Salu2

    BeantwoordenVerwijderen