Misleidende reclame

Kijk bij Marion voor de andere zeswoordenverhalen.

15 opmerkingen:

  1. Whahaha... mag ik bedanken voor het tripje ,ik zie ze al vliegen als ik zo lang zou moeten vliegen;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij heeft wel een kruisje bij zich zo te zien. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super gevonden. Wel heel mooi plaatje hoor...
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bij deze foto lopen de rillingen over mijn rug. Hou je vast,man!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. SCHITTEREND
    hoe kom je er toch altijd weer op?
    wou dat ik jouw breins creativiteit bezat!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super!!! Echt prachtig. Het plaatje en de tekst.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig! Wat een reclameverhaal. De griebels lopen over mijn grabbels ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig gevonden maar hij liever dan ik! :-)

    BeantwoordenVerwijderen