Interboog

Zoals jullie weten is manlief zelfstandig intermediair, handelend onder de naam FOBO (Fotohandel van den Boogaardt).
De website toont de diverse minilabs en accessoires die momenteel worden aangeboden. Er is ook een afdeling Foboscan, waar je kunt zien hoe foto’s, dia’s, films en video’s door ons kunnen worden gedigitaliseerd en zodoende bewaard blijven voor het nageslacht.

Jongste zoon bouwt graag websites en heeft nu een hoofdstuk Interboog toegevoegd. Daarin worden twee huizen te koop aangeboden: dat van onze dierbare, Leidse vrienden en het onze. Mochten jullie je vervelen, neem dan gerust een kijkje.
Commentaar is welkom, serieuze biedingen eveneens. Klikkerdeklik.

16 opmerkingen:

  1. lastig he je huis verkopen in deze tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi huis Marja! Vind je het niet jammer dat je er weg gaat?
    Of gaan jullie een nieuwe uitdaging aan?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We vinden het vreselijk jammer, maar het onderhoud groeit ons boven het hoofd.

      Verwijderen
  3. Wat een mooi huis en vooral het uitzicht!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat moet pijn doen om daar weg te gaan , juweel hoor je huis! En natuurlijk práchtig dat het mogelijkheden biedt , zoals het afgelopen weekend, om gasten een eigen plekje te bieden . Als ik zou willen verhuizen die kant op (en ik zou het kunnen betalen ) had je nú een bod ..... !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt. Ja, het doet pijn. Eind 2004 werden we verliefd op deze stek en dat zijn we nog steeds. Maar toen waren we beiden kerngezond en stonden de financiën er heel anders voor. ;o(

      Verwijderen
  5. Wauw dat ziet er prachtig uit zeg! Succes met de verkoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Met de complimenten aan zoon, wat een goed verzorgde presentatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie site zeg en nog mooiere huizen!

    Ik kan me voorstellen dat dit met spijt in je hart gaat, want je hebt een geweldige plek daar. Hoop oprecht dat jullie een koper vinden die er net zo verliefd op word.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goh dat zal jullie wel aan het hart gaan, maar inderdaad zoveel ruimte vraagt veel werk en onderhoud! Succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hopelijk krijg je ervoor wat je in je hoofd hebt. Moeilijk tegenwoordig. (op de site staat: prachtige gebouwen versierd met bomen. Gebouwen met bomen... Ik woon zelf in Leiden maar zoiets heb ik nog nooit gezien!)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Onze jongste is autistisch en heeft soms een zeer plastisch taalgebruik. Ik zal het aan hem doorgeven.

      Verwijderen
  10. Ik ga later eens goed naar die site kijken. Als ik mijn blogrondje afheb :-).
    Maar verwacht geen biedingen van mij. Ik zit net in de AOW leeftijd + 1 maand en weet nog niet eens precies wat ik ga krijgen. Maar een huis kopen, dat zit er niet in helaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige website en design Marja, ik hoop dat zich nog een wondertje voordoet en jullie in die prachtig huis kunnen blijven, druk jullie voor beide opties de duim , suc6

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Succes met de verkoop een mooi huis, wel een moeilijke tijd om te verkopen.

    BeantwoordenVerwijderen