Zwijmelen op zaterdag 23


Ik heb er zin in! Jullie ook?

16 opmerkingen:

  1. back to the sixties, met deze oldie van Fats Domino, een echt zwijmelnummer die best mag gehoord worden! de song is door vele artiesten gezongen. Het originele nummer is uitgegeven in 1935 maar het lied kreeg een opleving dankzij de versie van Nat King Cole in 1951.
    fijn zwijmelweekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk nummer! Echt genieten.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi iedereen, blijkbaar deed mijn link het niet en ik heb mijn zwijmelnummer er opnieuw opgezet.
    groetjes, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. blijkbaar doet mijn link het niet, dus heb ik hem opnieuw geplaatst.
    http://doorhetoogvan.blogspot.be/2013/04/zoz-zwijmelen-op-zaterdag-met-jeff_20.html
    groetjes, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk Marja , Ger en ik hadden het laatst nog over hem met zijn plaat blue berry hills, nu heb jij een lekker zwijmel nummer van hem :-D

    De rest kijk ik morgen bezoek is net weg dus op naar bed, welterusten xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ja dat liedje ken ik nog wel ja.... heerlijk relaxt nummer

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hoor hem voor het eerst. Maar hij is vast heel bekend.
    Een echte zwijmel ja!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh super, lang niet gehoord, maar blijft geweldig!
    Fijn weekend, hier in Holland schijnt de zon ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat een lekker nummer. Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Méga oud natuurlijk maar zó lekker ! Ik ben ineens weer piepjong!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heerlijk nummer van big Fats die ons even terugbracht naar onze jeugd begin jaren 60. Velen eersten zullen de laatste zijn, en dat is deze week het geval met onze bijdrage Marja. Vandaag molengids geweest en vrijdag de hele dag weggeweest. Het idee was er wel, alleen de bijgaande foto's moest ik nog uitzoeken en verkleinen. Ook namens Mara een fijne zondag.
    Salu2 de Albert

    BeantwoordenVerwijderen