Pasen en zomertijd

19 opmerkingen:

  1. Jij ook fijne Pasen Marja!
    Wie weet wordt het dan echt mooi weer als de zomertijd in gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha, da's graooig, net hetzelfde prentje kreeg ik toevallig per mail van een vriend!
    Prettige feestdagen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mag wel een keer hé ZOMER tijd,nu nog het juiste weer en zijn we weer helemaal blij.Fijne dagen daar beneden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, dit plaatje komt overal voorbij! Maar zo kunnen we het in ieder geval niet vergeten. Fijne Paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne Paasdagen en ohh jeetje ik moet die klok niet vergeten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O ja, dat zou ik bijna vergeten zeg. En dat komt helemaal niet goed uit want ik moet zaterdag tot 22.00 werken en dan zondag alweer om 08.00 uur. Dat wordt een heel kort nachtje...
    Ik wens je een heel fijn paasweekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps. Dat wordt inderdaad een kort nachtje. Niet eerlijk dat ze jou dit aandoen. Toch fijne dagen gewenst, Mirjam.

      Verwijderen
  7. Van winteruur naar zomeruur


    alleen de mens verandert de kostbare tijd
    toch blijven alle uren
    exact even lang duren
    de natuur prutst niet aan de werkelijkheid


    Ik wens jullie fijne Paasdagen!:)
    Lenjef

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook voor jou fijne Paasdagen maar we zullen het wel zónder zo'n mooi bloementapijtje moeten stellen;-(

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijne Paasdagen Marja ik kom morgen nog voorbij gezwijmeld ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

  10. http://melodymusic.nl/?p=23114 voor morgen alvast.

    Ik kom nog wel bij je langs om te zwijmelen maar wil je alvast fijne dagen wensen!

    -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Waar het hart vol van is, loopt deze log van over. Helaas pindakaas voor jou geen bloementapijt met deze Pasen, want het wordt waarschijnlijk het koudste Paasweekend sinds 1964. De temperatuur ligt rond de 5 graden Afgelopen Kerst was het weer zachter: gemiddeld 10 graden Celsius.
    Salu2

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijne paasdagen, allebei! Alle eitjes gevonden?
    Het wordt voor ons een heel bijzondere Pasen, er komt een paaskleinkindje aan.
    Dat haalt ze vandaag wel,(derde dag!) Het paas(maxicosi)mandje wordt hopelijk gevuld met iets moois.....

    Erka

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Als mosterd na de maaltijd allang weer voorbij Pasen maar hoop dat het leuk was.

    BeantwoordenVerwijderen