Shocking klem

bron

Wat zal die arme vrouw bang zijn geweest

17 opmerkingen:

  1. Ach gossie zeg. Al snap ik niet waarom men niet meteeen na de kerkdienst actie heeft ondernomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pffffff wat een angstig avontuur en dan nog wel zo dicht bij huis ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat naar zeg.. wat zal ze het benauwd gehad hebben.. ik hoop dat de oude dame voortaan rustig van het zonnetje genieten kan in een degelijke stoel die gewoon blijft staan!

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zou je maar gebeuren. Ik zit daar ook met mijn zus (die ook alleen is) wel eens over te filosoferen nu ik dan niet meer werk tenminste stel dat je wat overkomt, wie merkt dat dan?? Als je alleen bent. Zo'n verhaal illustreert dat wel weer het kan gewoon. Iets om over na te denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een verhaal, het moet je maar overkomen!!!
    Zo maak ik me ook beetje zorgen over mijn moeder. ze valt regelmatig en dan kan ze ook met moeite zelf rechtkomen. zo was ze maandag weer gevallen, ze was net met mijn zus aan de telefoon. mijn zus belde me dan en ik ben prompt naar mama gereden (zus woont wat te veraf). gelukkig was alles in orde! :-) groetjes, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Alarm om haar nek is dan op zijn plaats. Oude mensen stellen dit vaak uit omdat ze het niet onder ogen willen zien dat ze teveel gebreken krijgen.
      Ik geloof dat je dit kan huren ofzo.

      Verwijderen
  6. Laat ik nu precies zo'n stoel op mijn tuin hebben. Ik ga direct de bekleding inspecteren.
    Verder kijk die mevrouw is wel door die stoel gezakt, maar ze mankeerde toch niets aan haar mond. Waarom gilde ze niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat zijn de nadelen van alleen wonen, als er iets met je gebeurt weet niemand er van. Inderdaad een angstig avontuur voor die mevrouw en gelukkig hebben ze haar op tijd gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heb die strandstoelen altijd al oncomfortabel gevonden zelfs als je nog jong en fit bent is het moeilijk om zo een, twee, drie er uit te komen op een elegante manier. Als ik oud wordt zorg ik dat ik altijd mijn mobieltje bij me houdt, in een tasje of gewoon in mijn broekzak en hij zal altijd naast mijn bed liggen. Hier kun je al op een bepaalde leeftijd mee oefenen. Door deze rationalisatie houd ik de angst buiten de deur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het zal je toch maar gebeuren dat je twee dagen in een kapotte stoel op je balkonnetje moet wachten tot er iemand je uit die situatie komt redden. Vreselijk. Ze zal vast ook wel pijn hebben gehad, want dat zit natuurlijk helemaal niet gemakkelijk... Wat dacht je van krampen... Ik moet er echt niet aan denken hoor... Het arme mens. Gelukkig had ze oplettende mensen in haar omgeving die haar misten, anders zat ze er nu nog...
    Ik wens je nog een heel fijne namiddag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik weet dat Zweden nog veel doet aan de "Verzorgingsstaat" dit in tegenstelling tot Nederland. Dus bij mij gaat dan mijn fantasie lopen. Was Mevrouw bezig met afscheid nemen van het leven in de trant van "oh ga toch binnenkort dood , dus waarom zou ik andere balkonstoelen kopen". Of had ze gewoon te weinig geld om balkonstoelen te vervangen. Waarschijnlijk het eerste. Nou ja , ik heb het allemaal meegemaakt met mijn ouders. Mijn vader was de ergste vrek die rondliep in N.Holland, ik moet eigenlijk zeggen rondfietste. Daardoor kreeg ik zelf een allergische reactie bij het woord zuinig doen en vrek enzo. Totdat ik zelf het licht wel moest zien door schulden en nu aan het het bezuinigen ben, maar wel op mijn manier. Ik ga dus niet door een stoel zakken omdat-ie te laat vervangen wordt. En hier houd ik het bij voor vandaag. groet Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Waarom kwamen haar kinderen niet op bezoek? Dit is geen verwijt naar de kinderen ! Misschien had ze geen kinderen. Maar het toont aan dat je zomaar kan gaan en niemand die het opmerkt. In de Amsterdamse Pijp, een volksbuurt in Amsterdam met hele mooie woningen van de Amsterdamse School heeft een man twee jaar dood gelegen. De buren vonden het wel prima dat het al die tijd lekker rustig was, omdat de man daarvoor nogal voor veel overlast had gezorgd ivm. dronkenschap enz. Vul de rest zelf maar in. Gr Bibi

    BeantwoordenVerwijderen
  12. 't Zal je maar gebeuren. Of nog erger: je moeder ;-(

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Eigenlijk moet je dus altijd een telefoon op zak hebben bij álles dat je doet ;-)
    Inderdaad iets dat bij mensen die alleenwonen toch kán gebeuren al kun je een paar vragen stellen zoals , waarom had roepen geen effect en was haar balkon zó eenzaam gelegen dat niemand haar kon zien zodat ze alsnog aandacht had kunnen trekken .

    BeantwoordenVerwijderen