Feed me

17 opmerkingen:

  1. Gloeiende, gloeiende, krijg er honger van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, zo lelijk he die jonge vogels :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. deze water- en vogelgeluidjes hoorde ik daarnet ook tijdens mijn ochtendwandeling met hond Dexter. zalige geluidjes ! én zalige ochtendwandelingen met Dexter (vandaag is hij laatste dag bij ons)! zonder hond had ik dat gezang en watergekletter (hier zijn ontelbare beekjes langs mijn wandelroute) gemist want ik zou niet naar buiten getrokken zijn. groetjes, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. "Hier inwerpen!"

    Net kleine trechtertjes...

    Maar wel lief; zo vol vertrouwen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooowh ... riep Sas vertederd uit! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Daar is geen twijfel voor moeder- en vaderroodborst waar het voer in moet.

    Rooika

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is nog eens dichtbij. Die bekjes daar kun je heel wat instorten. Je kan je niet voorstellen dat het later zulke fraaie vogeltjes worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alsof ze koptelefoontjes op hebben .....geweldig dat jonge spul hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marja,
    Eigenlijk zijn ze gewoon mooi van lelijkheid... Wat een schatjes, wie wil die nou niet voederen...
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. zo kwetsbaar.. zo lief!!

    fijne avond Marja!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi van lelijkheid. Ooit had een merel in het mandje van een fiets (die we weg hadden gehangen in de schuur omdat jongste nog niet groot genoeg was) een nestje gebouwd. Leuk om te volgen was dat. http://www.triltaal.nl/2009/06/20/de-vierling/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De titel 'kwetsbaar' van je vorige logje is hier ook op van toepassing. Leuk dat het rode borstje al goed te zien is. Prachtige momentopname.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo enig lief.Wij hebben piepkleine meesjes in de tuinkast.
    gr.Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Haha, Hulk krijgt er honger van!
    Ja, ik moest ook meteen aan kwetsbaar denken vanwege je vorige blog. Bij ons zit een merelnest in de boom. Pa en ma hebben het druk met voeren. Af en toe lopen de twee jonkies wat rond op de grond, zo vertederend om te zien hoe pa op het hek de buurtkatten in de gaten houdt en moe het jong lekker hapjes voert.
    Prachtige foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ze zien er nog niet uit, maar wat een mooie foto!

    BeantwoordenVerwijderen