Zwijmelen op zaterdag 240





Ik ben altijd fan geweest van dit duo.





Fijn weekend

14 opmerkingen:

  1. Schitterende muziekkeus. Simon & Garfunkel onlosmakelijk verbonden met de seventies. En wie had nu niet die LP "Bridge Over Troubled Water" in zijn platenverzameling ??
    Fijn weekend en tot zwijmels.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De tweede song kende ik niet, maar majestueus als al hun songs. Jammer dat zoiets zo vaak spaak moet lopen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kan het me helemaal voorstellen... ben een paar maanden terug naar een tributevoorstelling geweest van 2 look a likes ook nog. erg goed kan ik je zeggen.

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Yep, heel fijn om te horen! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze twee brengen me helemaal terug naar mijn jeugd. Mooi om terug te horen op deze zonnige zaterdagochtend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige muziekkeus Marja. Fijn om naar te luisteren.
    Geniet van een mooi weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het eerste lied vind ik prachtig, de tweede ken ik niet zo. Klinkt wel. Toch staan ze bij mij vooral bekend van "Bridge over troubled water". Johan speelde dat vaak en meestal zong ik wel een beetje mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijke muziek en veel van hun songs ken zelfs ik. Allebei bekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja natuurlijk iets van al mijn generatiegenoten,(en genoten hebben we) De twee L.P.'s die we nog van ze hebben loggen nog vrij regelmatig op de draaitafel.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja ook wij hadden de LP. Later de CD. Heerlijke muziek die ook herinneringen oproept..
    Mooi weekend Marja..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit duo was favoriet bij mijn vader.Ik mis hem nog elke dag. Al is het bijna 36 jaar gelden dat hij overleed.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Helemaal met je eens: een geweldig duo. Zo jammer dat ze ruzie kregen...
    Bij S & G moet ik altijd aan het Sophia denken. Voor mijn verjaardag kreeg ik hun LP en die sleurde me als het ware door iedere dag.
    Liefs en een knuffel ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Sinds ik Sound of Silence hoorde toen ik een jaartje of 12/13 was ben ik dol op ze geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mijn favoriet I'm a rock of de live uitvoering van Sound of silence maar ook bovenstaande draai ik niet dicht, ik vind ze nog steeds heel goed.......

    BeantwoordenVerwijderen