Zwijmelen op zaterdag 235





Ik wens jullie een heerlijk weekend



I pray you'll be our eyes and watch us where we go
And help us to be wise in times when we don't know
Let this be our prayer
When we lose our way
Lead us to a place
Guide us with your grace
To a place where we'll be safe

La luce che tu hai
(I pray we'll find your light)
Nel cuore resterà
(And hold it in our hearts)
A ricordarci che
(When stars go out each night)
Eterna stella sei
Nella mia preghiera
(Let this be our prayer)
Quanta fede c'è
(When shadows fill our day)

Lead us to a place
Guide us with your grace
Give us faith so we'll be safe
Sogniamo un mondo senza più violenza
Un mondo di giustizia e di speranza
Ognuno dia la mano al suo vicino
Simbolo di pace, di fraternità
La forza che ci dà

(We ask that life be kind)
È il desiderio che
(And watch us from above)
Ognuno trovi amor
(We hope each soul will find)
Intorno e dentro sé
(Another soul to love)

Let this be our prayer
Let this be our prayer
Just like every child
Just like every child
Needs to find a place, guide us with your grace
Give us faith so we'll be safe
È la fede che
Hai acceso in noi
Sento che ci salverà

14 opmerkingen:

  1. Celine Dion hebben we met een noodvaart overgeslagen. Het bekende smaakverhaal.
    De Boléro door het orkest van André Rieu blijft plezant om naar te kijken èn te luisteren. Zeker deze uitvoering in Maastricht.
    Fijn weekend
    Grtz Mara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Celine is niet zo "mijn kopje thee", maar bewonder wel haar vakmanschap. De Bolero die ga ik later nog even beluisteren.
    Fijn ontspannen weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Luisterend naar de tekst past De Prayer bij de situatie waarin jullie verkeren. Kwam bij mij binnen, ontroerde me. Goed weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De nummers zijn beiden mooi maar in mijn geval de uitvoerenden niet, 'smaakverhaal' zoals al eerder benoemd werd. Neemt niet weg dat ik me wel volledig bij Ferrara aansluit.

    Hoop, en wens jullie van ♥-e toe, dat jullie een fantastisch weekend hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De Boléro is en blijft een ijzersterk stuk, dat ik zelfs al kon waarderen toen ik nog weinig van klassiek moest hebben!
    Ik ben blij dat ik bij de Prayer kon meelezen. De muzikale uitvoering is niet echt mijn voorliefde, maar de tekst vind ik heel goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De Prayer kende ik niet, maar wat een geweldige tekst heeft dat lied. Komt helemaal binnen.en wonderlijk, ik had de Bolero ook op mijn lijstje staan. Hoefde niet meer dus. Ik vind dat zo'n prachtig stuk muziek.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi Marja, vooral de tekst van het eerste lied.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van allebei genoten
    live groet en fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Met Celine heb ik niets, maar het nummer en de tekst zijn prachtig. En de Bolero is altijd een schot in de roos!
    Lieve groet ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Twee mooie nummers. Ik heb genoten!

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb niets met Celine op een of andere manier komt ze me altijd zo onecht over. Ben ook geen Andre Rieu fan maar dat nummer vind ik wel prachtig gebracht. Heb pas ook wel weer een serie van hem gezien en als je dan ziet hoeveel mensen er van genieten. Denk als ik er eens naar toe ga dat ik helemaal verkocht ben haha........ GewoonAnneke

    BeantwoordenVerwijderen