Omsingeld en uit de lucht


Helaas verkeren wij sinds dinsdag in een netelige positie. Het huis is geblokkeerd door grote stellingen waarop noeste werkers hun best doen om ons hemelwater in nieuwe banen te leiden.
Tegelijk ging ons modem ter ziele en hadden wij geen mogelijkheid meer om te bloggen, mailen of wat dan ook. Dubbele handicap.
Nu is het ergste leed geleden. We hebben een nieuw modem en mogen weer hopen op een stroom van informatie. Jasses, wat is dat waardeloos om niets te kunnen melden en ontvangen.
Alsof we van de kaart zijn geveegd.
Eerst wilden we nog een poging wagen om op het internet te komen via Robberts telefoon, maar dat kregen we niet voor elkaar.
Enfin, intussen is de tweede spoeling achter de rug (of in de blaas). Hoe dan ook. Het waren turbulente dagen. En dan heb ik het nog niet eens over de schilder die straks de jachthut gaat witten en verven. Never a dull moment in Ravels. Mijn hoofd tolt.

26 opmerkingen:

  1. Ach joh wat een toestanden, nou je media stilte is dus weer verholpen. Een aardige klus zo om te zien. Op naar wat meer rust dan maar.......

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, 80 meter goot vervangen en alle regenpijpen.

      Verwijderen
  2. Adem in Adem uit .Sterkte met alles

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Moest wel even lachen om die foto's van het omsingelde huis. Wordt mooi en komt goed! Volgens mij voel jij je ook een beetje op het huis lijken? Omsingeld door die rotzakjes maar ze zijn met jou aan de slag om jouw afwatering in orde te krijgen.
    En dat verven van de hut: lekker alleen kijken vanuit je stoeltje op het terras hoe anderen hard werken. Sterkte!
    Erka

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het komt goed, maar de rust is even ver te zoeken. En ik ben juist zo dol rust.

      Verwijderen
  4. Als ik dan toch een pluspuntje zou moeteen zoeken is dat "elukkig hoeft Robbert niet zélf "het dak op" , je zou wel gek zijn natuurlijk om tegen hem te zeggen "je kunt het dak op"want want je kunt je trouwe steun en toeverlaat natuurlijk écht niet missen.
    Wat érg hé als je ineens 20 jaar terug in de tijd geworpen wordt waar het "contacten" betreft, maar gelukkig ,daar ben je weer!
    Ik ben tóch blij dat "de stilte"geen andere oorzaak had, je had ook zélf natuurlijk helemaal "of-line" kunnen zijn na spoeling 2. Het ziet er wél indrukwekkend uit hoor al die stijgers!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik ben zo blij dat ik weer kan communiceren. Het voelde als afkicken.

      Verwijderen
    2. Oeps, ik zie nu pas dat ik je de verkeerde steigers aangesmeerd heb, ach,ach, ach, ze leert het nooit hé!;-)

      Verwijderen
    3. Ik wilde het niet zeggen, maar inderdaad had het niets met opvliegers te maken.

      Verwijderen
  5. Die woensdag is gelukkig weer om. Allemaal niet lekker nee.
    Gelukkig ben je weer online! Nee, het is niks als je ervan afgesneden bent hè.
    Eerst troep worden voor iets opknapt, maar dan hebben jullie wel weer een project gehad.
    Op naar de jachthut...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, daar is vorige maand het plafond geïsoleerd en nu moet alles aangesmeerd en geschilderd worden.

      Verwijderen
  6. Jakkes, alle chaos op een hoop. Voordeel is wel dat je straks wat huis betreft een rustige zomer tegemoet kunt zien. Natuurlijk hoop ik voor je dat je blaas ook tot rust komt.

    Gelukkig ben je weer in beeld. Ik vond die boer al verdacht lang onder de koe zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Arme boer. :-)
      Ik vond het heel naar dat ik niemand kon laten weten dat ik oké ben.

      Verwijderen
  7. Komt het gelukkig toch goed en sterkte met die blaasspoelingen dat is toch veruit het allerbelangrijkste.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je hebt gelijk, maar soms komt alles tegelijk en word je overspoeld.

      Verwijderen
  8. Ik snap dat het allemaal veel is. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik hou ook enorm veel van rust, maar zo zonder internet zitten brengt ook onrust.
    Ik wens je veel rust en sterkte toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik miste je al. Gisteren de hele dag aan je gedacht. Blij weer wat van je te horen.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja wat kun je dan om het hand zitten he?
    Wij hebben vorig jaar de buitenboel laten schilderen, dat gaf wel wat overlast maar jullie spannen de kroon.
    Die tweede spoeling heb je alvast weer achter de rug. Ik hoop dat het meeviel.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik weet hoe het voelt... onlangs ook zonder internet gezeten en ook hier verbouwingen. Het voornaamste nu is echter je gezondheid. Sterkte ermee Marja. Hou je goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Sinds ik deze computer heb, na mijn zo vertrouwde laptop 9 jaren te hebben gehad, is ook alles anders. Vroeger kwamen de meeste berichten binnen via mailbox.Nu mis ik adresjes en vaak kan ik niet inloggen, doordat ik weer eens verkeerde knopjes uitprobeer of zo.
    Wat zouden we zijn zonder onze contacten en wederwaardigheden, zucht...kan het niet meer missen.
    Ik duim steeds voor jou gezondheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohjeetjeee wat een ellende joh... maar je hebt je er dapper doorheen geslagen, je bent een topper.

    FIJN dat je er weer bent hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een toestand zeg!! Alles lijkt dan ook tegelijk te komen.
    Nou, gelukkig kun je weer wel contact met de buitenwereld leggen.
    Ik snap dat je hoofd tolt, al die werklui over de vloer, en dan nog ziet te herstellen van die blaasspoelingen ook ........ hoop trouwens dat de bijwerkingen meevallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is te veel in een te korte tijd wat er allemaal gebeurt. Heel begrijpelijk dat je even van de leg bent. Al die stellingen en vreemde mensen om je heen maakt heel onrustig.
    Zonder internet word je meteen terug geslingerd naar het Stenen Tijdperk. Daardoor raak je uit je gewone doen. En dan ook nog eens die blaasspoeling...
    Ik hoop dat je ergens je rust kunt pakken. Sterkte met alle rompslomp.
    Dikke kus ♥

    BeantwoordenVerwijderen