Zwijmelen op zaterdag 225






Geniet van jullie weekend.

14 opmerkingen:

  1. Grappig, dit gaat ook al over een onderzeese wereld, net als mijn laatste bijdrage! Deze is wat vrolijker, de mijne is mystieker... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Noem me kinderlijk maar wat was ik blij dat ik gewoon met mijn kinderen naar dit soort films kon kijken. Zo mooi gemaakt en altijd met een positieve boodschap.
    Heerlijke zwijmel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dit is gewoon leuk, af en toe ook lekker omdat je er neit bij hoeft na te denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. In de hoogtijdagen van die film had ik geen kinderen of kleinkinderen in de juiste leeftijd, de film én dit liedje zijn dus voorledig aan me voorbij gegaan;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk om naar te kijken. Altijd als ik de reclame zie van de staatsloterij kijk ik met een glimlach naar die memo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het klinkt heerlijk nostalgisch dit nummer… Ik kan het mij niet herinneren uit de film. Maar ja, die is niet echt uit Yep's kindertijd dus deze heb geen 100 x of meer gezien… Van de week maar weer eens in de dvd speler stoppen.. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als jullie straks aan je tafeltje zitten wil je dan tegen Robbert zeggen dat ik van zijn zwijmel heb genoten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik geef het door zodra hij wakker wordt. De pc gaat na tienen uit bij ons.

      Verwijderen
  8. ... en een mooie bijdrage van Robbert!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dit...
    Och, wat was de oudste nog klein toen deze film uitkwam.
    Een jaar of 13-14 geleden...
    Time Flies.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nu wij kleinkinderen hebben genieten wij weer vam vele tekenfilms. Op de tv (baby tv) od op dvd. Wij hebben een hele verzameling. Genieten!

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heeft Robbert toch een geweldige muzieksmaak. Heerlijke zwijmel!

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen