Zwijmelen op zaterdag 223






Rust in vrede Al Jarreau (1940-2017)


Fijn weekend allemaal.

8 opmerkingen:

  1. Ik heb optredens van hem meermalen bewonderd op TV, en vind zijn bijdrage aan onze muzikale wereld onvervangbaar...!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Achhhh jeetje.... dat nieuws was me compleet ontgaan, ik sluit me ook bij Gauke aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk nummer. Ja weer een artiest die er niet meer is, hij heeft wel heel wat moois nagelaten.

    Fijn weekend Marja 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En er blijven grote namen gaan de laatste tijd.Wel een muziekritme dat niet geschikt is als "achtergrondmuziekje, ik word er altijd een beetje kriegel van;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, ik las het van de week. Luisterde altijd naar zijn LP toen ik pas uit huis was en op mijn kamertje in Utrecht zat. En Roof Garden niet te vergeten.
    Met recht een zwijmel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb het ook gelezen en inderdaad gaan de laatste tijd veel grote maar onvergetelijke namen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een echte zwijmel. Onvergetelijk.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige zwijmel... goh ook al niet meer onder ons?

    BeantwoordenVerwijderen