Zwijmelen op zaterdag 222








Fijn weekend, zwijmelaars.

10 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Marja,
    Een prachtige tekst en laten weten hopen dat ze gelijk heeft.

    Fijn weekend liefs Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Uiteindelijk wint de Liefde altijd.
    Mooie tekst en goed gekozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dana zingt het zo mooi maar of het echt altijd zo is ????

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gezongen, en zo zien we dan van Rompuy ook eens in een andere rol!
    Ik kan momenteel geen lijstje sturen, omdat ik even op Marijke's laptop werk...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi mooi mooi... ik hoor haar oz graag, de cd's staan hier dus ook niet voor niets in de kast ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige tekst, maar jammer genoeg toch een beetje utopie. Wat heeft ze heeft een teer stemmetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is echt een prachtig nummer. Ik heb wel wat muziek van haar. Een vriendin van mij is helemaal weg van haar en gaat vaak naar concerten.
    Mooie keuze Marja.. De liefde overwint ook alles! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi nummer, ik heb een cd van haar. Echt genieten.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie bijdrage van Robbert. Een favoriet van Hubbie. Leuk!!

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen