Gescande herinneringen

In mijn tweede “zwijmelen op zaterdag” schreef ik over het nummer dat Robbert in de jaren 80 voor mij had aangevraagd bij de BRT. 
Nu vonden we de bevestiging tussen onze paperassen en dat was toch leuk genoeg om te scannen. 
Hij had natuurlijk de post op de zaak laten bezorgen, omdat het anders geen verrassing meer was voor mij.

Ook duikelde ik mijn geboortekaartje op. 
Leve de techniek van vandaag.



Dit is mijn 2300ste blogbericht en dat allemaal op onze verlovingsdag

19 opmerkingen:

  1. Ik weet heel zeker dat mn vader die kwijt is, maar ga het toch vragen. Vooral omdat mn geboortetegel vreselijk is, die kaart kan het nog goed maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk he, ik heb de mijne ook nog. Ik dacht vroeger altijd dat ik er zelf op stond, (er staat een baby met zwarte krullen voorop).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo leuk, struinen in je eigen archief. Lief, een man die een plaat voor je laat draaien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat dat bewaard is. Ik ben van 1941, toen werd er geen geboortekaartje verstuurd. Ik ben de oudste van 7, en van mijn broers die na 1945 geboren zijn waren er wel kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jammer, maar het was natuurlijk oorlog toen.

      Verwijderen
  5. Wat leuk dat je dat allemaal nog hebt, wat een romanticus is die Robbert van jou!
    Schattig dat geboortekaartje, je bent dus al gauw jarig. Vorig jaar stierf Marion op jouw verjaardag (dat was toen eerste paasdag) Volgens mij zijn jullie toch een klein beetje verweven met elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat klopt wel. Let ook maar op zijn muziekkeuzes als hij meedoet met de zwijmels. Ach ja, Marion. Dank voor het compliment.

      Verwijderen
  6. Wat leuk dat Robbert dat deed.Leuk jouw geboortekaartje.Ik heb geen geboortekaartje de reden is een apart verhaal ik blogde er pas nog over.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goh wat een leuke herinneringen Marja! En je geboortekaartje is schattig! Fijn dat je het ook nog hebt! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoe ouder je wordt hoe meer waarde dit soort nostalgische soevenirtjes krijgen. Zo van: ach kijk, dit heb ik nog bewaard. Je kunt het in je handen houden. Zelfs met envelop, geweldig! Ik heb een geboortekaartje op dik geschept papier, niet eens met een echt roze strikje.
    Die van jou is best grappig. Kaal kil met dekenkist, je verwacht bijna een spinnenweb in de hoek.
    Erka

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Grappig dat jij dat ook hebt gezien. Ik vind het ook nogal middeleeuws en in die takjes zag ik vroeger ook een spinnenweb.

      Verwijderen
  9. Wat leuk om te zien en gefeliciteerd en liefs vanuit Beesd!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, wat leuk dat verzoekplaatje. En een mooi geboortekaartje.
    Gefeliciteerd ook met 2300 blogjes en jullie verlovingsdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schat aan herinneringen heb je nog. Enig

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat waanzinnig leuk Marja..... hoe mooi alles kan samenvallen he, van harte gefeliciteerd hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie liefdevolle bewijzen van liefde , je ouders , je man heel fijn is dat je het niet alleen in je hart bewaard maar het tastbare er ook is.

    Nog gefeliciteerd met 2300 blog en verlovingsdag 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het belangrijkste is volgens mij al gezegd.. Rest mij je te feliciteren met heeul veel blogs en de verlovingsdag..

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk dat je een geboortekaartje heb. Volgens mij hebben geen van mijn broers en zussen ooit een geboortekaartje gehad. Mijn vader ging zelf overal vertellen dat er een kind geboren was, dat heb ik wel eens gehoord.

    BeantwoordenVerwijderen