Favorieten

Met dank aan Melody

1) Auto
KIA Rio ( waar mijn dorpsgenoot nu trots in rondrijdt )
2) Kleur
Blauw (zie auto) en kuikentjesgeel
3) BN'er
Maxima
4) Tv-programma
Quizzen en detectives
5) Maaltijd
Salade met vis of garnalen
6) Jaargetijde
Lente
7) Hobby
Lezen
8) Persoon
Robbert
9) Dier
Hond
10) Dagdeel
Avond
11) Fruit
Kersen
12) Drankje
Cola light met of zonder borrel
13) Uitje
Geen, ik ben een huismus
14) Sieraad
Trouwring
15) Bloem
Orchidee
16) Vervoermiddel
Auto
17) Accessoire
Mijn melkkrukje, waarop intussen een kussen is bevestigd
18) Luxe artikel
PC
19) Muziekgenre
Chanson / ballade
20) Kledingstuk
Lange broek en fleece trui
21) Tijdverdrijf buitenshuis
Tuinieren
22) Schoonheidsritueel
Douchen
23) Rusthouding
Met een boek op schoot
24) Toetje
IJs
25) Tijdverdrijf thuis
Lezen, bloggen en cryptogrammen oplossen 

15 opmerkingen:

  1. Ik heb blijkbaar iets met de 4 want 4-14- 24 zou ik precies eender beantwoorden . Bij 8 en 18 gebeurt dat ook al gaat het bij 8 dan meer om "de status" van Robbert ;-)
    Leuk rijtje en makkelijk in te vullen, dat zou ik zelfs kunnen zonder al te veel lange verhalen;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Toch 20% overeenkomstig. Ja, dit kon lekker kort door de bocht.

      Verwijderen
    2. Nou wel meer hoor, maar dit waren de meest in het oog lopende;-)

      Verwijderen
  2. Wat een leuke is dit Marja en zo weet ik weer iets meer over jou .Soms vind ik het dan jammer dat ik niet meer blog want deze zou ik zeker doen
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je mag het ook als reactie invullen, Elisabeth. Of mailen.

      Verwijderen
    2. 1 Auto
      hebben we niet
      2 favoriete kleur
      Roze
      3 BNN'r
      Geen
      4 Tv programma
      Woon/tuin programma's
      5 Maaltijd
      Zuurkool met worst
      6 Jaargetijde
      Zomer
      7 hobby
      Lezen , mijn pc ,tuinieren
      8 Persoon
      Mijn man natuurlijk
      9 Dier
      Onze poes Mikki
      10 Dagdeel
      Avond
      11 Fruit
      Aardbeien
      12 Drankje
      Witte wijn
      13 Uitje
      Uit eten en in de zomer een terrsje ''pakken''
      14 Sieraad
      Geen
      15 Bloem
      Roos
      16 Vervoermiddel
      Fiets
      17 Accessoire
      Mijn jaren oude en nog steeds heel mooie leren tas
      18 Luxe artikel
      Mijn Chanel parfums
      19 Muziek genre
      Country
      20 Kledingstuk
      Jegging en Shirt
      21 Tijdverdrijf buitenshuis
      Rommelen in de tuin met mijn plantjes
      22 Schoonheidsritueel
      Douchen smeren en sprayen met lekkere geurtjes
      23 Rusthouding
      lekker op mijn eigen stoel met Mikki naast me
      24 Toetje
      Griekse Yogurt met honing en Walnoten
      25 Tijdverdrijf thuis
      Lezen, blogs lezen ,Mandala's inkleuren en veel pinnen op Pinterest

      Dit zijn dus mijn antwoorden ,leuk om te doen .


      Verwijderen
  3. Wat een mooie lijst lieve Marja, en wat fijn dat je mijn stokje heb opgepakt en ingevuld.
    Mooie antwoorden waarvan de meesten me niet verbazen noch bevreemden.
    Dank je wel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk Marja, ik heb gelijk het verhaal over je krukje even gelezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb echt helemaal niets met van die rijtjes die ik overal langs zie komen, dat mag ook. Al deel ik wel je liefde voor het melkkrukje. Heb er twee en gebruik ze overal voor. Zitten iets er op zetten, er op staan..... zo gemakkelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk!! Doet me denken aan die vriendinnenboekjes die meiden hadden in de jaren 80.
    Leuk om overeenkomsten te zoeken. Zelfde keuze: 2-3-7-10-14-20-23 (liggend op de bank met boek,nog luier)
    Kort maar krachtig leer ik je weer een beetje beter kennen.
    Erka

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke antwoorden :-) zo leer je toch elke keer weer nieuwe dingen van elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen