Zwijmelen op zaterdag 218






It's a cold, cold feeling
On a real lazy wind
That blows all the way trough you
And the autumn begins

How it cuts like a sabre
How it chills to the bone
You've got cold feet and fingers
And you're thinking of home

If I put my arms around you
Turn you in from the storm
From your autumn through winter
Darling I'll keep you warm

My overcoat's empty
Deep, wide and long
I got room for you darling
Till your winter, till your winter has gone 


Ik wens jullie een mooi, warm weekend.

14 opmerkingen:

  1. Heerlijk nummer! Ik hou van sneeuw, maar helaas is dat hier niet gevallen. De zon scheen zelfs. Een beetje balen.Ik had mij ingesteld op een winters weekend. Maar dat gaat hier niet gebeuren.
    Ik wens je een fijn weekend.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toepasselijk hierin Limburg, het is wit buiten en er zou nog vallen.
    Hij heeft een warme stem Chris Rea .

    Fijn weekend Marja 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier is ook sneeuw gevallen maar alleen op de schuurdaken en een beetje in de stukken gras op straat ligt nog wat.
    Wat een stem heeft die man toch.. en wat toepasselijk!
    Fijn zwijmelweekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb ook even gezwijmeld, maar zie hier dat de C van Corry is weggevallen. Misschien wilde ik te snel?
    Heerlijk lied voor dit weekend. Hier maar klein beetje sneeuw, maar soms valt er nog iets. We zien wel.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb het aangepast Corry. Kom zo bij je luisteren.

      Verwijderen
  5. Hier vallen dikke vlokken.... vanuit het huis is het een prachtig gezicht, de wereld is wit en men heeft ons veel meer beloofd.... prachtig allemaal maar ja, het dubbele is wel dat velen nu niet veilig genoeg naar buiten kunnen.... jammer die contrast in zo iets moois

    prachtige muziek... dank voor je wensen en wens jou en de jouwen hetzelfde.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijke muziek en tekst. Hier wat hagel en een onweersklap, maar geen sneeuw. Wel regen. Fijn om dan naar de zwijmels te luisteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo hard sneeuwt het hier nu ook en binnen heb ik schemerlampjes aan.
    De muziek is heerlijk om te horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit nummer kende ik helemaal niet van hem, maar hoe toepasselijk voor sommige delen van Nederland. Hier nog steeds géén sneeuw, vanmorgen vroeg één hagelbui maar verder gewoon best lekker weer met af en toe buitje, zelfs de voorspelde storm aan de kust stelde niet écht iets voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, oh, ook dit nummer ken ik niet. Je hebt niet veel aan me...
    Hier is niets gevallen! Geen vlokje. Wel lichte miezer, echt zo'n druilerige dag. Maar wie weet wat Moeder Natuur nog in petto heeft.
    Een warm weekend gewenst ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het regende hier vandaag en nu valt er natte sneeuw. Gek genoeg kon jongste zoon een sneeuwpop maken met zijn dochter en dat is maar 25 km van ons vandaan, in Tilburg.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hier viel alleen maar wat noemenswaardige sneeuw toen ik in de auto onderweg naar Mams was. Dan vind ik sneeuw altijd wat minder. Maar het is altijd beter dan ijzel. Datdan weer wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben laat met reageren - het is hier nog steeds wit ondanks dat het vandaag gedooid heeft.
    Uiteraard ken ik de naam Chris Rea, maar heb nooit veel muziek van hem gehoord.
    Dit is een geweldig mooie song, warme stem en gloedvolle, sublieme begeleiding!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi nummer en toepasselijk in deze tijd van het jaar.

    BeantwoordenVerwijderen