Zwijmelen op zaterdag 216






Ik zit te wachten
Is een engel mijn geloof aan het overpeinzen?
En kennen ze
De plaatsen waar we heen gaan
Als we grijs en oud zijn?
Omdat me is verteld
Dat de verlossing hun vleugels laat uitspreiden
Dus als ik in mijn bed lig
Als de gedachten door mijn hoofd spoken
En ik het gevoel heb dat de liefde dood is
Dan houd ik in plaats daarvan van engelen

En door dat alles biedt ze me bescherming
Heel veel liefde en genegenheid
Of ik nu goed of slecht ben
En of ik nu hoog of laag sta
Waar het me ook heen brengt
Ik weet dat het leven me niet zal breken
Als ik begin te roepen
Zal ze me niet in de steek laten
In plaats daarvan houd ik van engelen

Als ik me zwak voel
En mijn pijn gaat maar één kant op
Dan kijk ik omhoog
En ik weet dat ik altijd gezegend zal zijn met liefde
En terwijl het gevoel aanzwelt
Ademt ze moed mijn lichaam in
En als de liefde dood is
Dan houd ik in plaats daarvan van engelen


Alle goeds voor het nieuwe jaar, zwijmelaars.

10 opmerkingen:

  1. Mooi he die tekst.... prachtig nummer ook.

    Fijne wensen, dank je wel, wens jullie van ♥-e alle goeds in liefde, geluk en gezondheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig nummer heb je weer gekozen Marja .Een heel mooi 2017 gewenst met je gezin .
    Gr Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi nummer. Tja het nieuwe jaar ligt voor ons. Wat hebben we over 20126 veel herinneringen. Fijne jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik blijf gewoon van m'n eigen engel houden, zongen is geen optie met mijn kraakstem maar dat doet Robbie dan wel voor me;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2017!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben nog net de losse eindjes van 2016 aan het vastknopen en dan op naar 2017. Met of zonder engel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als ik die prachtige engel zie zitten kan ik me ook wel voorstellen dat Robbie haar wel ziet zitten:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt een wereldnummer van Robbie. De tekst is zó mooi...
    Ik geloof in engelen. Tijdens mijn innerlijke reis heb ik er hulp van gehad. En jij hebt ook een heel mooie, Marja ♥
    Bedankt voor al je bezoekjes en lieve woorden aan mijn blog het afgelopen jaar. Ik lees je met plezier en blijf je graag volgen. Het wel en wee van jou en je dierbaren. Alle goeds voor 2017!
    Dikke kus.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig Marja!
    Dit is mijn favoriete meebrulnummer (als niemand luistert!)
    Ik wens je alle goeds en vooral veel gezondheid toe voor 2017!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij / jullie ook nog de beste wensen. Robbie is van na mijn periode van intensief radio luisteren. "Niet slecht", hoort een Drent te zeggen...

    BeantwoordenVerwijderen