Zwijmelen op zaterdag 215






Ik wens jullie vele magische momenten in de komende dagen.


16 opmerkingen:

  1. Dank je wel.... wij hier wensen jullie daar van ♥ hetzelfde, alle liefde, geluk en gezondheid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die zullen er zeker zijn met kinderen èn kleinkinderen hier in Holland. We zijn een maand terug voor de Eindejaarsfeesten. Jij ook fijne dagen toegewenst samen met Robbert en familie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig nummer! Ik gun ze jullie ook, die magic moments!
    Veel liefs en mooie dagen gewenst! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Perry Como! ik was er "vroeger" helemaal weg van. Mooi hem nog eens te horen.
    Fijne dagen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Perry had altijd zo'n echte zwijmelstem. Wens jullie ook hele fijne dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aha, die herinner ik me ook nog! Nostalgie... Jullie ook mooie momenten gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oude tijden herleven met Perry Como. Nogmaals prettige dagen gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wens jou en Robbert ook heel mooie kerstdagen en een gelukkig en gezond 2017. Dat wordt genieten van een prachtige nieuwe tuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. A;s er nou iémand een stem heeft om bij te zwijmelen dan Perry wel! En dan nog die betoverende momentjes..... ik ben om;-) Ik wens jou met je "lover" veel "magic moments dit kerstweekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Marja ik wens jou en Robbert fijne kerstdagen en ik hoop ook voor jullie magische momenten:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt van die nummers die je wel kent terwijl de titel je niets zegt. Dit is er zo een.. Ik wens jullie veel magische momenten toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi: Perry Como. Heerlijk nummer.
    Ik kan mijn bijdrage niet meer kwijt op je site. Kijken of ik de link hier even kan plaatsen.
    Hank Williams – I'm So Lonesome I Could Cry Lyrics
    Hear that lonesome whippoorwill,
    He sounds too blue to fly.
    The midnight train is whining low,
    I'm so lonesome I could cry.

    I've never seen a night so long
    When time goes crawling by.
    The moon just went behind the clouds
    To hide its face and cry.

    Did you ever see a robin weep,
    When leaves begin to die
    That means he's lost the will to live,
    I'm so lonesome I could cry.

    The silence of a falling star
    Lights up a purple sky.
    And as I wonder where you are
    I'm so lonesome I could cry.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op de blog zie je ook nog een foto, passend bij mijn vorige zwijmel.

      Verwijderen
    2. Ik heb je linkje intussen geplaatst, Corry. Jammer dat het jou niet lukte, maar je staat erbij. Ik kom bij je kijken.

      Verwijderen