Zwijmelen op zaterdag 212






Michael Bolton, geboren als Michael Bolotin (New Haven, 26 februari 1953) is een Amerikaans acteur, schrijver en zanger, voornamelijk bekend om zijn rock-ballads en zijn tenor-stem.
Hij verkocht tot op heden 53 miljoen albums wereldwijd, had acht top-tien albums en twee nummer één-hits. Won diversen prijzen waaronder American Music Award en Grammy Award. In Nederland is Bolton vooral bekend om zijn 1990-hit How Am I Supposed to Live Without You en When a man loves a woman, een cover van Percy Sledge. Hiernaast heeft hij in 2011 een muziekvideo (Jack Sparrow) gemaakt met The Lonely Island die een internethit werd en binnen één maand tijd meer dan 20 miljoen keer bekeken werd op YouTube. Hij heeft ook een versie van het bekende Santa Claus Is Coming To Town gezongen.


Ik houd van zijn stem en hoop dat jullie het ook kunnen waarderen.
Fijn weekend, zwijmelaars.

14 opmerkingen:

  1. Het klinkt goed, maar ik had er al snel een flash-back bij over een jeugdliefde die niet stuk ging door uit elkaar groeien (daar kreeg het niet eens de kans voor), maar door ouders die dwarslagen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja hoor ik kan het wel waarderen..... mooie muziek ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige keuze Marja ,kippenvel muziek !
    Fijn weekend,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De kracht van muziek; kan je blij maken, maar ook terug in de tijd brengen bij minder fijne herinneringen. Ben nooit een fan van meneer Bolton geweest, maar als je 'in luvvv' bent is deze heeel fijn.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooi nummer hoor! Ik was die naam echt helemaal vergeten!
    Fijne zwijmeldag Marja!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het vreemde is dat ik nauwelijks iets van zijn muziek ken, behalve de echte grote hits. Volgens mij heb ik het al eens gezegd dat ik hem béter ken van de cd My Secret Passion: Hij zingt daar klassieke nummers en z'n stem doet het verrekte goed in dat genre .
    Ik heb dié CD al zowat grijs gedraaid.Maar dit klinkt óók lekker want de stem blijft natuurlijk z'n charme houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kon de man niet thuisbrengen, totdat ik las van zijn hit: 'How Am I Supposed to Live Without You." Die ken ik wel!
    Leuk om eens een minder bekend nummer te horen. Je hebt weer je best gedaan (-:
    Dikke kus.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De man van "How Am I Supposed to Live Without You". Ook deze past mooi in de playlist van Sky Radio Love Songs.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kende dit nummer niet maar klinkt wel goed....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige zwijmel. Ik heb genoten.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen