Koud en mooi


10 opmerkingen:

  1. Prachtige foto's Marja en het is 100 procent genieten nu met dit winterse weer .Gelukkig ben ik geen koukleum en dit mag nog even zo doorgaan wat mij betreft

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goh als het echt gaat vriezen heb je een privé baantje,mooie foto's sprookjesachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier ook al zo mooi geweest vandaag, ik ben speciaal een rondje gegaan vanmiddag met de camera.
    Fijne avond,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, het was hier ook zo mooi buiten.

    fijne jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh...de zon! Die is hier al dagen zoek. Al dagen stilstaan weer, bah. Van je foto's fleur ik helemaal op (-:
    Ik had ze al op fb gezien maar kom ze nog even bekijken op je blog.
    Dikke kus.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah, dat is even iets anders dan de klamme mist die hier hangt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat een mooie foto's, wat kan de winter toch mooi zijn hé! Maar jij hoopt vast op wat meer zonnewarmte. Hier al een paar dagen veel mist dus wij willen óók een zonnetje als het even kan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige foto's Marja... En dat in je eigen tuin! 👍🏼

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geluksmomentjes zo dichtbij!
    Verzamelen hiervan is een kwestie van inderdaad ZIEN.
    Erka

    BeantwoordenVerwijderen