Koken


KOKEN IS NIET ECHT MIJN DING

Zoek bij Marion naar de echte keukenprinsessen

12 opmerkingen:

  1. Whahaha, nou zó erg is het nog niet met me, maar wat scheelt het;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig! dat scheelt bij mij ook niet veel en jij boft dan toch maar Robert kookt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach de gewone pot gaat me redelijk af, maar zelf een uitgebreid diner verzorgen, dat besteed ik liever uit aan iemand die dat graag en beter doet en schuif met het grootste gemak aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha, superfoto Marja! Gelukkig dat jij Robbert hebt!
    Ik ben ook niet zo'n geweldige kokkin, maar om weer echt vóór iemand (Jan) te koken vind ik heerlijk!
    En als ik bij hem ben kookt hij, ook zo lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kan het wel, maar het is niet mijn hobby. Toch heb ik vanaf 1975 tot 1998 braaf mijn plicht gedaan. Nu nog 1 of 2 keer per week.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Met zo'n eng ding in je handen staan, helpt niet echt natuurlijk. Er zijn bepaalde gerechten die ik het liefst zelf maak, maar meestal laat ik de keuken aan echtgenoot over. Hij vindt het gelukkig wel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zie het als een noodzakelijk kwaad, terwijl ik zelf toch ook wel van lekker eten houd...
    Geweldige foto! Als ik die aan mijn man zou laten zien, zegt hij: meteen aanschaffen, zo'n waterpistool!
    Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke, verhelderende reacties van jullie. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha ja zo kun je ook wat water toevoegen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mijn ding ook niet hoewel ik het nu soms wel leuk vind om voor iemand te koken en samen opeten, dat maakt wel een groot verschil.

    BeantwoordenVerwijderen