Cadeau - surprise

Een toepasselijke invalshoek van Reismeermin. Al doen wij al heel lang niet meer aan surprises.
In onze familie was daar geen inspiratie voor. Iets met twee linkerhanden of zo.

De laatste surprise die ik ooit maakte stamt uit 2005. Toen trok ik het lootje van een leuke collega van de buitendienst bij Verbunt Wijnkopers.

Ik plakte een levensgrote foto van Pamela Anderson op karton en gaf haar als attributen diverse schoonmaakartikelen in de hand. Jeroen had namelijk een hekel aan huishoudelijke karweitjes. En ik verving de boezem door ballen van FC Utrecht.
Een schot in de roos. Zoals jullie zien, was hij er erg blij mee. Al weet ik niet precies meer wat het bijbehorende cadeautje was.

14 opmerkingen:

  1. Wat een originele surprise! Hij heeft zijn handen er vol aan!
    Ik wed dat hij hem nog steeds heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou precies hier dus ook..... weliswaar geen linkerhanden, maar wel een linkerbrein die niet met iets leuks op de proppen kon komen ;-)

    Je had het toen wel heel leuk gedaan, dat dan weer wel ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inventief hoor! Surprises maken vond ik vreselijk, maar eenmaal op de avond als het klaar was, hadden we allemaal dolle pret!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dát is een goeie vondst en reken maar dat-ie in de smaak viel, haha! Wat een pikante (-:
    Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En dan heb jij het over linker handen? Dat is toch een top surprise!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Ik vond het wel leuk om te maken, maar man en kinderen moesten echt achter hun vodden worden gezeten.

      Verwijderen
  6. Het maken van een dergelijk kunstwerk geeft al dolle pret, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. je zou toch meteen supporter worden van FC Utrecht toch..?

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hou ze vast en speel er mee. Doet ie misschien nog:-)
    Prachtige vindingrijke surprise

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is wel ontzettend leuk en dan zeg je niet creatief te zijn......

    BeantwoordenVerwijderen