Zwijmelen op zaterdag 208






You placed gold on my finger
You brought love like I've never known
You gave life to our children
And to me a reason to go on.

You're my bread when I'm hungry
You're my shelter from troubled winds
You're my anchor in life's ocean
But most of all you're my best friend.

When I need hope and inspiration
You're always strong when I'm tired and weak
I could search this whole world over
You'll still be everything that I need.

You're my bread when I'm hungry
You're my shelter from troubled winds
You're my anchor in life's ocean
But most of all you're my best friend.

You're my bread when I'm hungry
You're my shelter from troubled winds
You're my anchor in life's ocean
But most of all you're my best friend


Ik wens jullie een fijn, romantisch weekend.

16 opmerkingen:

  1. Ik voel het helemaal met je mee hoor ;-)

    Onbetaalbaar zulk gevoel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke zwijmel Marja .Ik zit nu al weer weg te dromen naar mijn vakantie in Texas

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een blijft zo'n mooi nummer .Het geheim van een goed huwelijk ,vriendjes zijn !!
    Fijn weekend,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie zwijmel. Wat een heerlijke stem heeft deze zanger.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Open haardje aan natuurlijk en als Henk héél erg z'n best doet heeft hij nét zo'n heerlijke donkerbruine stem!Ik voel de warmte al mmmmmmmm

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik sluit aan. Ga ook op de bank samen met manlief naar dit nummer zitten luisteren. Wat een stem zeg. Een echte zwijmel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. The Gentle Giant noemen ze hem ook wel. Mooie stem, mooie song!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig nummer is dit toch! Heerlijk gezwijmeld en helemaal ontroerd.
    Wat een ode aan de man/vrouw waar je van houdt!

    OT: Jan had een prachtige reactie geschreven maar nadat het een aantal keren niet lukte om hem te plaatsen, heeft hij het opgegeven :-(
    Volgende keer beter!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jammer. Corry had ook al problemen met reageren. Blogger ligt weer eens dwars.

      Verwijderen
  9. He, ik stond er niet bij. Ik had toch ook een liedje? nou ja toch knuffels

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goedemorgen Hélène,
      Je mag je linkje zelf plaatsen. Dat doen de meeste zwijmelaars.
      Ik heb het wel eens voor je gedaan, maar er stond nergens zwijmel in de tekst, dus ik wist het niet zeker.
      Ik zet hem alsnog bij. Doe jij het de volgende keer?
      Knuffel terug.

      Verwijderen
  10. Ik ken het nummer. Het werd veel gedraaid bij Hubbie thuis. Echte country liefhebbers.Mooi nummer.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bij Treeske loopt het kwijl uit haar mond, zo in mijn nek.
    Wat een bijzonder mooi nummer met een mooie warme stem gezongen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die stem, hè? Een ware zwijmel!
    Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen