Goedemorgen

13 opmerkingen:

  1. Ik he de neiging om een héél lange reactie te schrijven, dan kan ik lekker lang naar deze heerlijke muziek luisteren Onzin natuurlijk, er staat hier een CD waar het nummer ook op staat dus kan ik het draaien wanneer ik maar wil, Kijk ik alleen even de mooie plaatjes;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een van mijn meest favoriete muziekstukken allertijden… Thank you!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk nummer, toch wel een van mijn favorieten. Die aanzwellende violen...
    Ik laat de muziek een paar keer voorbij komen, terwijl ik wat anders ga doen. In de auto moet ik 'm alleen niet draaien want ik word er een beetje "sloom" van.
    Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat kan ik me voorstellen, maar ik wilde even wat tegengas geven na al die nare berichten over die enge man.

      Verwijderen
  4. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik ben net op tijd...... (11.59) Goedemorgennnnnnnnnnnnn

    snel typen voor het 1200 uur is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een van mijn lievelingsmuziekjes
    Dank je Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit nummer brengt vele herinneringen naar boven. Het werd op de crematie van mijn moeder gedraaid. Bij het binnenkomen in de aula. Heel indrukwekkend. Ik luister er nog vaak naar. Een prachtig nummer.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen