Zwijmelen op zaterdag 203






Juan Francisco Secada (Havana, 4 oktober 1962) is een Afro-Cubaans zanger en songwriter. Secada werd geboren in Havana, Cuba, en groeide op in Hialeah, Florida. Hij won twee Grammy Awards en verkocht meer dan 20 miljoen albums sinds zijn Engelstalige debuutalbum in 1992. Zijn muziek combineert funk, soul, pop en latin. Secada is ook songwriter geweest voor onder andere Gloria Estefan, Jennifer Lopez, Ricky Martin en Mandy Moore.


Dit klinkt best wel lekker, toch?
Ik wens jullie een tof oktober weekend, zwijmelaars.

12 opmerkingen:

  1. Nooit eerder van gehoord, maar zeker de moeite waard om gehoord te worden! Interessante geschiedenis ook, heb even gekeken op Wikipedia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ken de naam van de zanger wel en dit is ook een bekend nummer voor mij .Klinkt lekker Marja en een goede keus .
    Fijn weekend,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ideaal om een nieuwe maand mee te beginnen, Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit klinkt zeker lekker, vooral na het boodschappen binnensleuren. Dank je!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. just another day... gelukkig maar, in alle op zichten toch... elke dag weer

    fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker muziekje. Een fijne zwijmel. Goed weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oéps, had ik jouw overgeslagen..... beste paard van stal! Ik zat natuurlijk een beetje te zwijmelen bij al die zwijmelaars. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jaaaa...goede keuze! Lekker nummer. Helemaal vergeten dat-ie bestaat. Wat kan een mens soms blij zijn met niets!
    Ik denk dat ik 'm nog een keer ga afluisteren...
    Fijne zondag en lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het kon slechter..;-)

    Een beetje laat om je een prettig weekend te wensen maar een fijne zondag kan nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het nummer kende ik wel, maar had er echt geen naam bij kunnen verzinnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Klinkt heerlijk! Ik wist ook geen naam bij de zanger van dit nummer! Het nummer is bekend!

    BeantwoordenVerwijderen