Lief briefje

Dit briefje lag vanmorgen op mijn bureautje. 
Zo lief.

18 opmerkingen:

  1. Beter kan de dag niet beginnen. Prima stel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowwww, wat mooi! Schiet er helemaal van vol!
    Liefde in optima forma! Blijf genieten samen...
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zit helemaal te smelten hier .Zo ontzettend lief !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk stel zijn jullie toch. Dit zijn de kleine grote dingen die je het gevoel geven dat je er toe doet voor je partner. dikke knuffel voor jullie beiden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kijk dat bedoel ik nou met de enige echte liefde
    Ook ik heb vannacht op het overdekte terras gezeten en genoten van de regen en bliksem.
    Op een gegeven moment knalde de donder zo hard dat ik toch maar naar binnen ging waar een bevend angstig hondje me opwachtte.
    groetje, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik smelt..... dat zijn toch de dingen die een lang huwelijk fris houden.
    Helaas is "mijn Henk" wat minder bedreven met de pen....maar die heeft dan gelukkig weer andere momentjes die me raken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi!
    Ik ben nu even een beetje ziek, en Marijke zorgt deze week goed voor me. Gisteren "een boodschappentas vol medicijnen" meegekregen van de huisarts, en het lijkt goed te werken...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat liefff... Heerlijk toch zo'n man. Om te koesteren!

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ontroerend. Ga ik toch wel voor op mijn knieeen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Had even geen blogs gelezen of beantwoord maar had al een reactie op FB gezet. Geweldig zo'n briefje hoor, zeker bewaren....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oooooo, wat een rijkdom, zo'n briefje te vinden van je lief!!
    Ik smelt ervan en ben heel stiekum een beetje jaloers op je, omdat ik zeker weet dat ik voorlopig zoiets niet zal vinden omdat ik op dit moment vrijgezellig ben

    BeantwoordenVerwijderen