Eindelijk goedgekeurd

Dinsdagmiddag was ik bij de vaatchirurg voor controle van mijn stents. En na de echo van zowel liezen en onderdanen als hals, kon hij mij helemaal geruststellen. De stents deden hun werk en dat was zeer goed nieuws. Na alle blaasdrama's eindelijk een lichtpuntje.

Ze zitten er nu 3 jaar in en volgens dokter D is het een goed teken als er zo lang geen problemen zijn geweest. Ondanks het feit dat ik geen bloedverdunners mag slikken i.v.m. mijn zwakke blaasballonnetje overleven mijn slagaderen het heldhaftig.
Ik mocht dus een vinkje zetten. Blij dat een stukje van mij in elk geval naar behoren functioneert.

Vandaag wordt mijn vader ook nog eens 94 en al heeft hij rondgebazuind dat hij het niet wil vieren, toch laat ik het niet onvermeld. Hij heeft erg veel last van de hitte en moet er niet aan denken om een kamer vol visite te hebben. Heel begrijpelijk.
Wij gaan volgende week naar hem toe. Dan zullen de temperaturen toch wel weer normaal zijn?

24 opmerkingen:

  1. Dat zijn dan dubbele felicitaties voor je! Zowel met je vader als de goede gezondheidsberichten. Wat zal jij zweven. Van harte, hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig dat je dat ten minste op de regel hebt. En die pa van jou, wat fijn dat ie weer een verjaardag mag vieren. Breng maar lekker drankjes voor hem mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. HOERA dubbel Hoera en gefeliciteerd met je vaders verjaardag hoor en ja met zulk weer moet je rustig aan doen toch?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Trouwens wat fijn dat het zo goed met je gaat

      Verwijderen
  4. Wat een goed nieuws Marja.
    En gefeliciteerd met je vader.
    Mijn schoonpapa heeft totaal geen last van de warmte maar ik weet dat heel veel ouderen dat wel hebben.
    Ik kan me voorstellen dat je vader geen zin heeft in drukte.
    liefs van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn om te lezen Marja .En gefeliciteerd met je Vader ,ik kan me voorstellen dat hij veel visite even niet ziet zitten .

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed nieuw Marja! Proficiat met/voor je vader!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fantastisch! En gefeliciteerd met je vader.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een dubbele felicitatie!

    Sinds de aanpassing van je blog past hij niet meer volledig op mijn scherm. Ligt dat aan mijn spullen of hebben anderen er ook last van?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb het inderdaad verbreed sinds ik zelf een nieuwe monitor heb. Anderen hebben nog niets gemeld. Je kunt met Ctrl en het muiswieltje uitzoomen. Succes!

      Verwijderen
    2. Ik heb je op 'mijn' formaat teruggebracht.

      Verwijderen
  9. Nou dat is dus een dubbele felicitatie, één x voor het goede nieuw en de tweede x voor je jarige vader.
    Volle bak met dit weer is inderdaad geen goed plan en volgende week daalt de temperatuur zéker, dat is beloofd.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk nieuws Marja. Een grote zorg minder.
    Hartelijk Gefeliciteerd met je vader. Hij heeft gelijk dat hij en feestje niet ziet zitten:-)
    groetje, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk nieuws. En gefeliciteerd met je vader.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Twee redenen om je te feliciteren. Van harte dus. In het kwadraat!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een geweldig nieuws: een dubbele HOERA is dan ook meer dan terecht! Van harte gefeliciteerd. Van jullie allebei een grote prestatie.
    Ik ben heel blij voor je, Marja, dit zal een ongelofelijke opluchting voor je zin.
    Heel begrijpelijk dat je vader geen zin in "gedoe" heeft. En iemand van 94 mag dat bij deze temperaturen zeggen.
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh Marja, dat is nog eens goed nieuws! Ben echt heel blij voor je!
    GEFELICITEERD!
    Nu die blaas nog... moet vast ook goed komen!
    En nog gefeliciteerd met je vader's verjaardag, tjonge wat een leeftijd.
    Fijn voor hem en alle ouderen en mensen die er niet tegen kunnen dat het weer lekker is afgekoeld!
    Liefs uit Zeist..

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super goed nieuws Marja! APK-tje met succes binnen.
    Nog gefeliciteerd met je paps. Hij is net zo oud als mijn moeder.
    Op die leeftijd is een weekje later de verjaardag vieren geen probleem.
    Hij zal zich vast verheugen op jullie komst.
    Erka

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Alsnog gefeliciteerd met je vader.En wat een geweldig nieuws! Zo blij voor je. Heerlijk.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een goed bericht Marja! Fijn om te lezen. En ook alsnog gefeliciteerd met je vader. Wat een leeftijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dubbel gefeliciteerd…
    Altijd fijn wanneer je lichaam toch nog iets goed doet… ;-) en 94 is gewoon … feest!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik kan via mijn telefoon bij sommige blogs geen antwoorden geven, moet dat nog eens nakijken. Maar heel fijn dat het zo uitgepakt is voor je hoor en alles goed was.....

    BeantwoordenVerwijderen
  20. O, wat een ongelooflijk goed nieuws zeg!! Gefeliciteerd, en ook gefeliciteerd met je vader!! Wat een rijkdom om zijn 94 ste verjaardag te mogen vieren :-)

    BeantwoordenVerwijderen