Vriendjes

9 opmerkingen:

  1. Och wat een lief plaatje. Prachtig
    lieve groet, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach, wat een liefies! En ze groeien op tot de dikste vrienden.
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een schattig plaatje daar niet van maar ik griezel toch altijd van kind en dier zo dicht met de koppies bij elkaar. Je kunt het géén van beiden kwalijk nemen als de één niet goed met de ander omgaat en er ongelukken gebeuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi plaatje maar ik sluit me ook bij Riet aan. Zie soms ook kinderen met grote honden lopen, als die de benen nemen zijn ze nergens. Maar goede maatjes met elkaar is prachtig natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eens met Riet en Anneke... Het hondje is nog een pup, dus zal niet snel iets terugdoen als de baby hem grijpt bij zijn vacht of oren.. Voorzichtigheid blijft altijd geboden!
    Mooi plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jullie bezorgdheid begrijp ik helemaal. Onze kinderen groeiden op met grote honden en gelukkig is nooit iets mis gegaan. Maar als ik soms de ongelukken zie of hoor, schrik ik alsnog van onze onschuld van toen. Ze mochten ze in elk geval nooit in hun eentje uitlaten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het gaat gelukkig ook meestal goed hoor en als je je eigen dier en kind goed kent én erbij blijft scheelt dat al heel veel, maar je ziet soms dingen waar je de rillingen van krijgt. Wat zijn we weer serieus hé over zo'n op zich toch schattig plaatje;-)

      Verwijderen
  7. Wat een leuk span. Die doen elkaar vast geen kwaad.

    BeantwoordenVerwijderen