Spiegel


Kijk bij Marion voor de spelregels, het thema en de andere bijdragen.

13 opmerkingen:

  1. Spiegelbeeld, vertel eens even ....ben ik écht zo mooi als jij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaaa, aandoenlijk, Marja. Leuk gevonden, en mooie foto ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig!
    Ik denk meteen even aan die van: ik wou dat ik twee hondjes was...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een mooi plaatje! Mooi verhaaltje zo..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat lief. Dan vind ik het eigenlijk gelijk zielig dat die ijsbeer zo alleen is.
    Fijne avond,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. "Ik zit mij voor het vensterglas onnoemlijk te vervelen,
    ik wou dat ik twee hondjes was,
    dan zou ik lekker spelen."
    Het versje komt zo in me op, maar wie het geschreven heeft...
    Wat een lieve foto, maar ook een beetje triest.
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit vond ik op het www:
    http://nederlandsepoezie.eu/?p=219
    Het is dus niet van Bomans.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ijsberen willen graag alleen zijn hoor. Wat ik zielig vind is dat hun leefgebied steeds kleiner en warmer wordt. Dat baart mij dan weer zorgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk gevonden. Hij zou het best zo kunnen denken (of brullen).

    BeantwoordenVerwijderen
  10. net als bij Rietepietz... schiet bij mij ook gelijk de stem van Willeke door mijn hoofd

    prachtig ingevuld Marja en wat een mooie fot0

    BeantwoordenVerwijderen