Traag


Nooit haast

Altijd op tijd thuis


Bij Marion vind je alle invullingen van dit thema.

10 opmerkingen:

  1. Geweldig..
    Maar wat een gore beesten zijn het toch..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo handig om altijd je huis bij je te hebben .De huisjes slakken vind ik grappig ,de naaktslakken mag mijn man in de gemeente tuin zetten want die pak ik niet beet .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha, goed gevonden Marja jouw tekstje.
    Groetjes, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die is echt leuk. Kort maar heeeeeel krachtig.
    Fijne dag,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Maar..... komt helaas nooit het huis uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik vind ze geweldig.... gelukkig huizen er hier ook meerdere in de tuin... om moet ik zeggen glibberen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En ook nog je huis bij je (-: Dat zou ik ook wel willen...
    Prachtige foto van de Hortensia!
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Altijd handig, zo'n caravan op je rug. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja wat dat betreft hebben ze het makkelijker dan hun naakte nichtjes en neefjes. er zijn heel mooie slakken bij en sommige vinden ze nog lekker ook. Nooit geprobeerd en het nodigt me ook niet uit moet ik zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen