Ouderschap

Drijvende crèche

8 opmerkingen:

  1. Oh...... wat liééééf . We hebben dit jaar het nest van de zwanen her in de buurt niet kunnen vinden, jammer want we hebben drie jaar lang dit soort plaatjes echt om de hoek kunnen zien in het echt,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik kan bijna niet typen want ik ben de hele tijd aan het duimen voor je. kus.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige foto weer .Ik moet ook steeds aan je denken en wens je nog een keer sterkte.
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend mooi toch!
    Sterkte van Jan en mij voor morgen en daarna! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een juweel van een foto. Zo mooi!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi.
    Hopelijk gaat het goed met je. Dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Even zwaaien in het voorbijgaan want natúúrlijk denk ik aan je!XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie foto is dat zeg. Ja je ziet niet genoeg jonge zwanen in de polder.....

    BeantwoordenVerwijderen