Zwijmelen op zaterdag 183






Woensdag zijn de graszoden gelegd en natuurlijk sproeien we ons het heen en weer, want overal vallen buien behalve in Ravels. Al zien we op de radar dat er een felrode onweersbui aan gaat komen, dan blijkt die net linksaf te slaan. Bij wijze van spreken kan Turnhout blank staan, terwijl wij snakken naar de eerste drup. We hebben hier een vreemd microklimaatje.
Nu maar hopen dat het keurig aanslaat. Het is nu nog een soort dambord. We wachten het geduldig af.

Ik hoop dat jullie allemaal genieten van het pinksterweekend ook al moeten de borstrokken weer uit de kast. Maak er wat leuks van.

13 opmerkingen:

  1. Ik kende dit lied niet, maar Diana Ross is altijd goed voor een fijn stuk muziek!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier zijn deze week alle buitjes ook mooi voorbij gewaaid. Plantjestechnisch niet zo handig.
    Zo jammer dat het weer zo koud wordt. Het was zo lekker vorig weekend op het strand...
    Fijn pinksterweekend Marja!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een uitstekende muziekkeus. Natuurlijk kennen wij allebei dit nummer van Diana Ross en haar Surpremes. Draaide Albert in de 90's vaak in het programma "Dromenland" dat hij als dj presenteerde van 22.00 tot 00.00 uur op de zondagavond bij de HALO, de Harderwijker Lokale Omroep. Dat was een leuke tijd. Ik ben regelmatig mee geweest naar de studio. Fijn Pinksterweekend.
    Grtz Mara

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook een fijn rustige pinksterweekend toe gewenst Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke zwijmelaar; direct terug in de tijd. Still waiting...
    Hoop op een sappige buitje in de nachten voor jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het waait en regent hier.... niet zo zachtzinnig ook.... en de temperatuur is behoorlijk gekelderd.... gelukkig kunnen we het met zijn allen niet veranderen...

    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het komt vast helemaal goed met de tuin .Ook hier flink wat wind en kil maar we hebben nog zonneschijn gelukkig ! Een mooi nummer van Diana
    Fijn Weekend ,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goeie zwijmelkeuze, Marja. Hier ook still waiting, maar dan op beterschap. Die borstrokken waren me afgelopen week welkom geweest, geloof ik, haha. Tuinen zijn een geduldwerkje, maar dat ben je snel vergeten als het resultaat er is. Succes ermee !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hier zijn al een aantal buitjes gevallen, maar waarchijnlijk ook niet genoeg voor een nieuw grasveld. aan de slag dus en sproeien zodat je gauw weer zo'n leuke familiecollage kunt maken maar dán op het grasveld.
    Heerlijke gouden oude van Diana!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Na de mislukte pogingen op mijn blog iets te plaatsen ,tussendoor vanmorgen en vanmiddag, dus twee verjaardagen, waarbij ik ook in de avonduren ben uitgenodigd waarvoor ik me heb verontschuldigd, is het nu eindelijk wel gelukt. Wij hebben geen drup regen gehad wel koud maar tussen de wolken kwam ook telkens de zon kijken.
    Mooie zwijmel, still waiting van Diana Ross
    Groetje, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Met Diana heb je natuurlijk klasse in huis. Ik kende het nummer niet.
    Hier regent het teveel wat jij te kort hebt. Ik blijf onkruid uittrekken maar het is wel van de hardnekkige soort zeg. Enfin, het is toch geen weer om erbij te gaan zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heerlijk nummer Marja! Natuurlijk bekend!
    Hier valt ook maar geen regen, een beetje motregen gisterenochtend en vanmorgen.
    Het was vandaag nog hartstikke lekker weer...
    Ach, morgen kijk ik wel weer uit het raam en dan zie ik het wel weer.
    Hoop dat er bij jullie wel wat valt, is wel lekker voor je grasmatje :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig nummer. En het gaat helemaal goed komen met de tuin. En dan genieten.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen