Weer een klus geklaard

Vrijdag kwamen Dirk en Patrick een lantarenpaal vellen en nieuwe stroomdraden aanleggen in onze achtertuin. Aangezien de tuin vandaag wordt gefreesd in voorbereiding van de nieuwe grasmat, leek het ons verstandig om die bedrading eerst te laten ingraven. Het leek wel of we last hadden van gigantische mollen.


Vandaag gaan er ook wat nieuwe planten in. In verband met de verwachte temperaturen vindt de tuinman het verstandiger om volgende week pas de graszoden te komen leggen. We moeten dus nog even geduld hebben.

8 opmerkingen:

  1. Dat komt vast helemaal goed, fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tjonge wat een bedrijvigheid! Zal prachtig worden Marja en ik vond het al zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zal het mooi worden Marja .En jeetje wat een grote tuin hebben jullie toch !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wordt wel mooi Marja, maar even geduld nog :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel stiekem ben ik een beetje jaloers op je heerlijke grote tuin....maar als ik dan denk aan alle werk dat jullie er steeds moeten verzetten neem ik tevreden genoegen met naar de foto's kijken;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een werk lieve Marja. Ik las ook dat je weer onder het mes met. Wat een naar bericht. Ik hoop dat zowel de tuin als jij weer helemaal snel als nieuw zijn. dikke knuffel ook voor die leuke man van je.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Pff, wat een klus, gelukkig hoefde je die sleuf niet zelf te graven.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Denk dat het een wijze keuze is want die graszoden zouden zo verschroeien denk ik zomaar met dit warme weer. Beetje regen er op zou goed zijn (graag dan alleen in Belgiƫ)

    BeantwoordenVerwijderen