Ouderschap


Sjouwen

8 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige foto weer. Sommige dieren geven aan hoe zwaar het moederschap wel niet is. Ik kan me helemaal voorstellen dat het af en toe zo voelt. liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het eerste wat ik dacht: 'Jullie kunnen mijn rug op.'
    Met volle bepakking ook nog eens over een smal riggeltje lopen. Moeders kunnen alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo zeg, wat een mooi plaatje weer!
    Knap hoor, op zo'n schutting lopen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een zware maar lieve last haha.
    Mooi plaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja je sjouwt wat af met en voor je kinders. Dit geeft het ouderschap hier goed weer. Maar we doen het allemaal maar wat graag hè Marja?
    Fijne avond,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een zware taak prachtig weergegeven in dit plaatje.

    Lieve groet, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze had ik nog niet gezien .Wat een schattig plaatje en wat een gesjouw met die kleintjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn moeder zei vroeger wel eens als iemand iets aan haar vroeg waar ze totaal geen zin in had: 'Weet je wat jai ken, je ken me rug op.' Daar moest ik bij deze foto heel erg aan denken. Geweldig die moeder en dan ook nog op zo'n smal schuttinkje. En ze fronst niet eens een wenkbrauw.

    BeantwoordenVerwijderen