Nenuwachtig en zerveus

Overmorgen moet ik me om 8 uur melden bij het ziekenhuis. Ik hoop woensdagnacht redelijk te kunnen slapen, maar ik ga uit van een paar uurtjes, dan kan het alleen maar meevallen.

Normaal gesproken raak ik al van de leg wanneer mijn dagritme verstoord wordt.
Ik word er paniekerig en piekerig van. Niet dat het ergens toe leidt, maar het nuchtere verstand is even op de loop.

Het liefst zou ik de kalender even snel een week verder willen zetten. Ná de dag dat ik de (goede) uitslag krijg van de uroloog.

De logjes voor donderdag en zaterdag plan ik vast in, maar die dagen zal ik niet zo trouw bij jullie kunnen reageren. Dat neemt vast niemand me kwalijk. Mijn pc blijft namelijk thuis en andere middelen heb ik niet.

De ingreep heet TUR. Nieuwsgierigen mogen zelf googelen.
Alle duimen klaar?

29 opmerkingen:

  1. Je bent al weken in mijn gedachten. 2 juni staat op mijn netvlies. Ik duim vurig. Ik wil je heel veel sterkte wensen.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent in mijn gedachten hoor ......sterkte hoor
    Novelle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sterkte alvast… En ja, het is je vergeven …

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel sterkte en alvast beterschap gewenst, Marja!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is niet niks en snap de spanning. Tuurlijk denk ook ik aan je!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Uiteraard denk ik ook aan je, sterkte de komende week!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt zo ontzettend balen voor je. Ik denk aan je, duim voor je en help je ;-)!
    Neem je tijd en ik hoop zoooo dat je er weer goed uitkomt! Heel veel sterkte!
    Dikke opbeurende knuffel uit Zeist!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is niet niks maar natuurlijk denken wij hier ook aan jou... wensen je alle sterkte en in het rijtje van mensen voor wie ik tegenwoordig een kaarsje brandt staat ook jouw/jullie naam uiteraard.

    Enne niet reageren bij ons? Ben je nou helemaal van de toeter gevallen, nou ja zeg, dat accepteren we natuurlijk niet he? ;-) ;-) ;-)

    Knuffeeeellll uit Assen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ga heel hard voor je duimen Marja .Heel veel sterkte en beterschap
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel veel sterkte!en beterschap gewenst.

    xxx Dieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Logisch hoor Marja dat je zerveus bent!
    Het is niet niks! Ik duim voor je dat alles goed gaat en het snel achter de rug is.
    Veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel veel sterkte gewenst, Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook ik wens je veel sterkte Marja! Op een positieve afloop!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lijkt me niet héél vreemd hoor dat spettert van de stress. De ingreep op zich is al niet lollig maar het wachten op een uitslag is óók nog een dingetje dat nogal stressig is.
    Ik ga aan je denken al helpt dat natuurlijk geen fluit! Heel veel sterkte!XX

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het zal maar op je bordje terechtkomen; je moet het allemaal maar ondergaan. In jouw plaats zou ik verschrikkelijk de zenuwen hebben. Als ik de tijd kon doorspoelen, had ik dat nu al gedaan. Heel veel sterkte! Ik zal voor je duimen tot de blaren op mijn vingers staan.
    Dikke knuffel en houd je (af en toe) haaks.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Alle duimen klaar!! Veel sterkte gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel veel sterkte. Ik ga aan je denken!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een gedoe weer lieverd. Heel veel sterkte en hier wordt ook hard geduimd.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heb uiteraard even opgezocht wat die ingreep inhoudt en (om het netjes te zeggen) het lijkt me absoluut niet fijn. Ik wens je dan ook heel veel sterkte en een spoedig herstel.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik duim me helemaal te pletter. Ik heb het nog niet nagekeken maar ik lees dat het niet prettig is.
    Ik hoop dat het allemaal goed zal meevallen en dat je snel weer de oude bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Marja wij duimen met z'n allen dan kan het alleen maar goed gaan.
    Wij zen je heel gauw weer reageren en bloggen.
    Lieve groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lieve Marja,
    Ik hoop zo dat de operatie is meegevallen! Heb je nog om een roesje gevraagd tijdens de operatie (naast de ruggenprik)? Als alles meezit mag je morgen naar huis. Alleen al van dat vooruitzicht moet je opknappen. Neem de tijd voor jezelf; overhaast niets. Ik wens je moed en vertrouwen.
    Een dikke pakkerd.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik weet nog niets. Moet me morgen om 8 uur melden en ga rond het middaguur onder narcose. Je bent een dagje in de war. Geeft niks. Sowieso bedankt.

      Verwijderen
  23. Het komt morgen vast in orde dankzij jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel veel sterkte, van harte beterschap en spoedig weer thuis bij Robbert. 2 juni is de verjaardag van Mara en sinds woensdag 1 juni logeert kleindochter Roos bij ons. Dus druk en bijna niet op internet. De ZOZ heb ik net geplaatst en toen las ik over je ziekenhuisopname. Salu2 Albert

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt. Proficiat met Mara en geniet van Roos.

      Verwijderen