Meicollage


Dit verzamelde ik de afgelopen dagen:
De kiekjes van Dylan leende ik van het smoelenboek van schone dochter. 
Onze peuter viel vrijdagmiddag in slaap op onze veranda, bovenop haar tutteldekentje. 
De appelbloesem zette Richard voor ons op de kiek evenals zijn vader en een mooi stukje "onkruid" dat hij tussen de brandnetels  buiten onze muur zag bloeien.

Blokjes bouwen is nog steeds favoriet bij Rafaella. 
Al had ik nog zo'n mooie houten treinbaan gebouwd, het kon haar niet echt boeien. Maar oma was tenminste zoet.

12 opmerkingen:

  1. wat een prachtige foto's en die man van jou is echt iemand die je op t eerste gezicht mag. liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet foto's zijn het weer en genieten doen jullie en het is zo gegund !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een mooie collage! Met je schatten!
    Volgens mij zijn de bloemetjes tussen de brandnetels daslook, familie van bieslook.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als ik naar de dreumes en het guitige snoetje kijk en de witte bloemetjes tussen de brandnetels, ontroert me de onschuld.

    Lieve groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie plaatjes Marja!
    En wat een plaatje is Rafaella toch!
    En Dylan? Ja dat gaat ook al hard hè.
    Genieten hè!
    Dikke knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatjes, geniet ervan.
    Groet El

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke foto's van je kleinkindjes. Dat wordt een schoonheid, die kleine Rafaella!
    Heerlijk dat jullie de kindjes zo vaak zien. Je bouwt dan een fijne band op.Dat contact mis ik echt met die kleine van Eveline.
    Erka

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een pittig stel kleinkinderen. Echt leuk.
    Ik wil ook opa worden. Maar de kids zijn met volstrekt andere dingen bezig.

    BeantwoordenVerwijderen