Zwijmelen op zaterdag 181





Ik heb vele dingen begrepen
van een traan op jouw gezicht:
Ik weet dat ik al maandenlang
iets voor jou beteken.
Een blik en een glimlach
hebben mij jouw geheim onthuld:
dat jij (nog steeds) verliefd bent op mij.
Nooit heb ik begrepen en geweten
dat jij van mij hield maar
dat jij net als ik
nooit de moed had gevonden het te zeggen.
Maar...
Die traan op jouw gezicht
is een wonder van liefde
dat nu werkelijkheid wordt voor mij:
en ik hou alleen van jou.


Dag zwijmelaars.
Ik wens jullie een heerlijk weekend.

14 opmerkingen:

  1. Ohhh wat een mooi nummer is dit toch! Dankjewel, zo lang niet gehoord.. Mooie zwijmeldag vandaag! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit nummer heb ik ook al heel lang niet meer gehoord.
    Het is wel een echte zwijmel

    Lieve groet, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow Marja, hoe mooi ! (ff stil van)

    LIeve groet en fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zucht zwijmel, zo heerlijk om te horen
    Fijn weekend ,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een wat minder bekende zwijmel maar daarom niet minder "zwijmelig";-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor mij onbekend, maar wel een rasechte zwijmelplaat. Heerlijk toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ken het maar weet niet waarvan.. Zal wel iets uit mijn voorjeugd zijn… Leuke zwijmel..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kan me niet herinneren dit ooit gehoord te hebben! Wel een mooie romantische zwart/wit video. Uit een film?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier vond ik wat interessante info, Dwarsbongel:
      http://www.martinvanneck.nl/bobby-solo/

      Verwijderen
  9. Natuurlijk kennen wij dit nummer. Krijg je met een man die dj geweest is. Hij zei me nog dat dit nummer in de eerste Top 40 van Radio Veronica stond op 2 januari 1965.
    Grtz Mara

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha, een klassieker. Top dat je de tekst van de vertaling toevoegt. Maakt het nog mooier!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kippenvel! Zo mooi. Ik heb genoten.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een echt zwijmeltje. En het was een heerlijk weekend!

    BeantwoordenVerwijderen