Ouderschap

Waakzaamheid

11 opmerkingen:

  1. Dat gelukzalige bekkie van het kleintje. Voelt zich helemaal veilig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geeweldig he zulke foto's !

    Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijksverjaardag, mooie score, en wat mij betrft kan er natuurlijk nog veel meer bij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan m'n ogen niet van het plaatje af houden..... eh van de plaatjes moet ik zeggen want sinds jouw trouwfoto in de zijkolm staat móet ik er steeds naar kijken, wat een strálend mooi bruidje was je 41 jaar geleden, gefeliciteerd en maak er maar een speciale dag van!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Die foto is gemaakt toen de receptie net was afgelopen. We waren zo opgelucht dat we een momentje voor onszelf hadden. Het was in Huize Hoornwijck, vlak bij jullie.

      Verwijderen
  4. Die alerte ogen! Hoe geweldig om te zien.
    Ik kan zo genieten van ouder en jong bij dieren. Ik zie het ook bij de labrador van mijn dochter, en de pup die ze heeft. Zo prachtig.
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi plaatjes!
    Ik lees dat het jullie trouwdag is, van harte gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja als ouder zijnde is het altijd opletten geblazen...inderdaad

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Pffffff......*Schaam*.
    Alsnog van harte met je trouwdag. Nog heel veel mooie jaren samen. Maar dat zal best lukken.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke foto. Lijkt wel of dat welpje lacht, ligt in ieder geval te genieten.

    BeantwoordenVerwijderen