Ouderschap

Zo moeder, zo zoon

10 opmerkingen:

  1. Ze zien er lief en onschuldig uit maar .....
    Leuk plaatje Marja!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vaak schiet ik in de lach bij die aandoenlijke plaatjes. Prachtig stel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een liefjes heb je weer gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Blijft vertederend. Ik zie het ook steeds als ik de twee labradors van mijn dochter zie. Dat zijn moeder en dochter. Zo ontzettend lief...
    Fijne avond,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh prachtig om te zien! Ik houd ervan hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi plaatje zoiets is altijd erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha, mooie foto heb je weer gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo schattig...... erg lief. Mooi plaatje. Letterlijk en figuurlijk.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie foto. Ja moederliefde zie je overal ook bij dieren en van nadoen moeten ze het leren.

    BeantwoordenVerwijderen