Moestuintje

Helaas hebben de minibloemkooltjes hun kopjes weer opgestoken in mijn blaaswand. Zo bleek gisteren bij de jaarlijkse cystoscopie. Zou het aan het seizoen liggen?

Dat wordt dus weer een ziekenhuisopname op 2 juni en vervolgens jaren verlenging van de controles. Ik baal als een stekker.

Als ik daar op zaterdag 4 juni nog lig, willen jullie dan alsjeblieft alle geplaatste zwijmels linken op mijn blog? Nu doe ik de helft namelijk zelf. Wie werpt zich op als vrijwilliger? In het beste geval mag ik in de loop van die dag naar huis.

34 opmerkingen:

  1. Shit! Das balen! Veel sterkte alvast en keep the spirit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. o wat akelig Marja veel sterkte hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goh Marja dat is op zijn zachts gezegd balen. Ik wens je heel veel beterschap en natuurlijk tijdens en na de ingreep een goed herstel.

    Lieve groet Laura xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leef met je mee Marja, echt balen zeg. Sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een tegenvaller Marja! Veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He bah wat naar Marja.Sterkte gewenst en ik hoop dat je niet te lang in het ziekenhuis moet blijven straks

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hé jakkes, ik ga héél erg aan je denken (dat helpt natuurlijk geen fluit) en hopen dat de artsen wel raad weten met die minibloemkooltjes.
    Vooral niet bemesten natuurlijk want dit soort bloemkool mag gewoon niét groot worden.
    Hou je haaks en een heel dikke knuffelXXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoewel het voor jou waarschijnlijk heel vervelend is dat je nog 6 weken moet wachten is het wél een gunstig teken dat er niet echt haast gemaakt wordt.

      Verwijderen
    2. Hij stelde een eerdere datum voor, maar het overviel me nogal dus vroeg ik of het niet na de zomer kon. Dat vond hij niet zo'n goed idee. Vandaar dat het juni is geworden.

      Verwijderen
  8. Harriejakkiebah!!!

    Wens je heel veel toi toi toi en op 4 juni zal ik op manliefs verjaardagstaart voor jou extra kaarsjes aansteken!

    Inmiddels ligt er al een verzoek bij onze lieve meneer hierboven ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is echt shit Marja, vergeef me het woord op je blog.
    Ontzettend balen dit, dat is logisch.Hoop dat alles goed zal gaan en je spoedig weer herstelt.
    Ik wil, hoewel ik zelf altijd te laat ben, want jij hebt het meestal al gedaan op 4 juni, mocht jij het zelf niet kunnen doen, de linkjes plaatsen van de zwijmelaars. Ik zet het in mijn agenda! Komt goed, dus maak je daar geen zorgen om.
    Een hele dikke knuffel en veel liefs en sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief van je. Heel erg bedankt. Ik hoop dat ik wegens goed gedrag eerder naar huis mag, maar normaal moet je na zo'n ingreep 2 nachten blijven.

      Verwijderen
  10. He bah Marja, wat ontzettend vervelend. Ik zal aan je denken op 2 juni.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hè bah Marja, da's niet leuk, da's echt k*t ...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Sterkte met dit slechte nieuws, Marja en ik hoop dat het meevalt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Baaaaah, wat een slecht nieuws zeg Marja! Hopelijk hou je de moed er een beetje in en sla je je er doorheen. Een dikke zoen als troost!
    Groetje, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jeetje, Ben erg geschrokken. Heel veel sterkte de komende tijd.Ik hoop dat het meevalt. Een dikke knuffel!

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oeps! Sterkte en ik hoop dat je daar goed doorheen komt...!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit leest niet fijn weg. Heel veel sterkte toegewenst Marja, we zullen voor je duimen.
    N.B. Niet te geloven dat er nog steeds deelnemers zijn die niet ZELF hun bijdrage ZoZ bij je kunnen plaatsen. Is het nu zo moeilijk vragen wij ons af??

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Marja, wat een tegenvaller en nog weken wachten op behandeling. Ik duim voor je.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wilde het nog langer uitstellen. Dat was mijn eerste reactie. Juni was het compromis.

      Verwijderen
  18. Bedankt voor jullie lieve reacties.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. O, Marja, wat een rot uitslag ............... ik snap dat je baalt zeg. Sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hè gatverdarrie! Net nu het wat beter ging met je ribbenkast, krijg je dit weer. Ik ben al nooit gek geweest op bloemkool. maar van die kleine geniepig binnen sluipende mini bloemkooltjes moet ik al helemaal niets hebben. Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ach meiske, wat is dat een rot bericht om te lezen. Het ging allemaal zo lekker en nu dit weer.
    Ik heb vreselijk met je te doen. Heel heel veel sterkt tijdens wachten en vooral met de opname.
    Erka

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoewel niet dezelfde problematiek, heb ik zelf een interne waterleiding die regelmatig ziekenhuis-liggen meebrengt. Van hieruit dus alvast veel sterkte, en ik duim ...

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Da's minder..

    Ik ga mijn best doen om wat eerder te plakken om zo Trees wat werk te besparen… ;-)
    Meestal ben je mij gewoon voor….

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Marja ik begrijp helemaal dat je baalt, méér nog van de onderzoeken en al die controles nadien, dan van de rest.Ik ben van de controles af, kruis even twee vingers over elkaar, en hoop voorgoed.
    Toi, toi ik ga 4 juni flink voor je duimen.
    Lieve groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Lees het nu pas: weet even niet wat ik kan zeggen, behalve dan je moed en geduld te wensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Goh dat lees ik nu pas weer, even weinig blogs gelezen. Zal inmiddels achter de rug zijn en hoop dat het allemaal goed verlopen is voor je.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. En dan lees ik het ook nog niet goed, je moet 2 juni naar het ziekenhuis. Nou al vast heel veel sterkte, wat naar allemaal weer zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hè, nee toch... ik had dit bericht nog niet eerder gezien... Bah... nog een maandje... Sterkte X

    BeantwoordenVerwijderen