Veiligheid


Marion gaf ons het thema “veiligheid” voor deze ronde van het zeswoordenverhaal.

14 opmerkingen:

  1. Ik ben bang dat dat helmpje niet echt zal helpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yep, er zijn er hier ook een paar "verongelukt" ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik keek net bij Kip Mathilde die op bevruchte eieren ligt en nog twee eieren van haar zussen ingepikt. Zooooo schattig. Ze duwt alles onder zich tot er geen meer te zien is. Ik hoop zo dat ze babytjes krijgt.
    Gaat t met jou goed Marja met je ribben? dikke liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo schattig om straks kuikentjes te hebben.
      Mijn ribben zijn nog niet 100% pijnvrij, maar ik kan me gewoon bewegen en alles doen wat ik wil. De restverschijnselen zijn hooguit wat beurse gevoelens en een vage herinnering.

      Verwijderen
  4. Leuk verhaal bij een originele foto! 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto.
    Fijne dag vandaag,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het zijn roerige tijden, Marja. Veiligheid is helaas niet meer vanzelfsprekend. Brussel, Pakistan, iedere dag vallen er weer dodelijke slachtoffers. Helaas is je verhaal geen fictie.
    Maar je foto geeft er nog een vrolijke draai aan. Arme eitjes, maar ze zijn wel lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wilde er bewust een andere draai aan geven. Vandaar.

      Verwijderen