Ouderschap


Wasbeurt

12 opmerkingen:

  1. Marja, prachtige serie. Ik heb ze allemaal nog weer bekeken. Aandoenlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend aandoenlijke foto! Ik heb er even op mijn gemak naar zitten kijken. Dat kleine koppie van het jong en die lange lapper van de moeder... Ik houd veel van m'n dochter, maar dát zie ik me nog niet doen (-:
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooii he.... hier krijg je toch nooit gnoeg van

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo mooi, elke moeder en kind foto is mooi hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pláátje..... en toch ben ik blij dat ik lekker een bad kan nemen en niet zó gewassen hoed te worden;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo een lieve foto .Toch werkt het in de dieren wereld anders .Bammie een van mijn Dochters katten heeft een nestje van 4 kittens gekregen en later nog een kitten .En dan is er later toch geen enkele band meer zo blijkt .Ze zijn allemaal gebleven maar de Kinderen hebben moeder Bammie de tent uitgevochten en die heeft haar plek nu op Dochters slaapkamer .De dierenwereld steekt toch heel anders in elkaar dan de mensen wereld !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat aandoenlijk is deze foto. Echt heel mooi.
    Fijne avond,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieve foto! Onze oudste zoon werkt nu met tijgers, spannend hoor!

    Liefs Petr@

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Petra waar jij woont komen helemaal geen tijgers voor. ;-)

      Verwijderen
  9. Wat een prachtige foto. Niets zo mooi als dieren.
    En ik ben het niet met Elisabeth eens deze keer.
    Zie zoveel dingen in dieren terug in mensen, die toch o zo boven alles staan, maar zich net zo gedragen.
    Dus moeders die hun kinderen in de steek laten of erger.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een prachtige foto en deze moeder is heel zorgzaam bezig met haar jonkie.

    lieve groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen