Oehoe, vergeet je plu niet!


8 opmerkingen:

  1. Een aantal jaren geleden was er op de Veluwe een Buizerd die hardlopers lastig viel. Vervelend als jij degene bent waar een vogel het op gemunt hebt, maar bij mij werkt het toch op m'n lachspieren (-: Wat bijzonder, een Oehoe in Nederland!
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn werkelijk schitterende dieren.... ik hoop maar dat het hem/haar goed blijft gaan want met een bepaald deel van onze soortgenoten weet je het maar nooit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterend dier is het. Maar ik moet er niet aandenken om er door aangevallen te worden !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tja , hoe mooi ook , ik heb 'm toch liever niét op m'n hoofd! Gelukkig woon ik héél ver uit de buurt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nee, ik hoef hem ook niet op mijn hoofd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is ie mooi, maar als hij mensen lastig gaat vallen vind ik hem niet meer zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Komt die in "ons" terretorium of wij in de zijne? Het is een pracht vogel.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Altijd weer grappig dat wij mensen vinden dat wij lastiggevallen worden, terwijl we klakkeloos bouwen en reizen ,in wat eens het domein van de natuur en dieren was. Wij kunnen ons nog beschermen met simpelweg een paraplu, terwijl deze dieren het zonder beschermingbmoeten stellen

    BeantwoordenVerwijderen