Zwijmelen op zaterdag 169






Ik wens jullie een heerlijk weekend.

12 opmerkingen:

  1. Wow, wat een mooi nummer toch!
    Lekker gezwijmeld Marja!

    OT: Hoop dat het een beetje gaat met je... :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk nummer om de dag mee af te sluiten en de nacht te beginnen.
    (en hoe gaat het nu?)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het gaat een stuk beter dan 10 dagen geleden. Minder pijn en iets beweeglijker, maar het zal nog even duren voordat ik pijnvrij ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn te lezen dat het beter gaat met je. En mooie keus. Echte zwijmelaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie keus Marja ,het is en blijft een prachtig nummer .Gelukkig gaat het iets beter lees ik
    Fijn weekend,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie keus Marja.... prachtig nummer van een talentvol iemand.

    Fijn te lezen dat het beter met je gaat, en ik het niet meer hoef te vragen... ik wens je veel beterschap toe!

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Pracht keuze. Fijn dat de pijn minder is geworden en nog fijner als je weer pijnvrij bent.
    Beterschap Marja.

    Lieve groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier nog 2 LP 's van hem in de rekken, dus dit nummer zál er wel bij zitten is maar ik zwijmel meer bij zijn "yellow brick road" . En als ik zin in "stevig 'heb 'better off dead van de lp captain fantastic, en dan lekker hard over de speakers.
    fijn dat je weer een beetje mobieler bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een lekkere zwijmel! Wij hebben geen cd's van Elton John maar horen 'm wel graag zingen op de radio.
    Sterkte en een lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gauw helemaal beter worden hoor, maar fijn dat het de goede kant op gaat!
    Dit is weer zo'n song die ik hoor als ik de titel lees, ondanks dat ik niet zo'n erge fan van hem ben. Het verhaal achter de song heb ik nog even opgezocht: https://en.wikipedia.org/wiki/Sacrifice_%28Elton_John_song%29 , ook wel bijzonder!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad best bijzonder. Ik ben nog eens bewust gaan luisteren en kijken.

      Verwijderen
  11. Leuk die oude nummers die hier altijd langs komen, sommige heel lang niet gehoord.

    BeantwoordenVerwijderen