Tweedehands 1


Gun je spullen een tweede leven

7 opmerkingen:

  1. Helemaal mee eens! Verspilling van materiaal tegengaan én je houdt er nog een leuk extraatje aan over als je het op marktplaats zet. Zelf geef ik de oude kinderkleertjes een nieuw leven door er leuke poppenkleertjes voor kleindochter van te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O ja hoor, ik gun m'n spulletje een tweede leven..... zolang ik er maar niét mee op straat hoef te zitten op bijv. Koningsdag;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, daar ben ik een enorm voorstander van! De vroegere Winkel van Sinkel heet tegenwoordig Kringloopwinkel, maar het resultaat is hetzelfde. We gaan verspilling tegen en mensen die in de slappe was zitten, kunnen toch lekker "los" gaan.
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe niet liever hoor, lekker snuffelen in een tweedehandswinkeltje of kringloop. Breng ook zelf altijd dingen die ik over heb naar de kringloop en vind het dan leuk als ik het daar zie staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh leuk, ik houd er ook van.. En... Jan ook, zo leuk even rondsnuffelen.
    En zelf breng ik ook wel eens iets weg hoor.. In een vuilnisbak gooien kan ik niet met goeie spullen..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een volmondig ja daar op, Marja! Heerlijk om op rommelmarkten te snuffelen.

    BeantwoordenVerwijderen