Sprookje


Kijk bij Marion voor de andere verhalen

13 opmerkingen:

  1. Wat een schattig plaatje en wat zou ik graag in sprookjes geloven !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk plaatje, doet me terugbrengen naar de tijd dat mijn meiden nog alle Disney-films keken...
    Ik wens je een fijne avond,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zucht..... maar als het écht werkt dan moet het maar....... SMÁK

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Reacties
    1. Zeker wel in de zin van "ik mag niet klagen en dus is alles goedgekomen";-)

      Verwijderen
  5. Prachtig plaatje. Ik zou zo graag in sprookjes geloven.

    Liefs Frédérique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mwah!!! Hij laat het nog even afweten ;-)
    Maar het komt goed hoor, weet ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zou ze het uitproberen? Met zo'n smile moet het haast wel hè? Grappig, Marja!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jammer he dat naarmate je ouder wordt het geloof in sprookjes verdwijnt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja was het maar zo he haha...... genoeg kikkers in mijn tuin maar nog maar nooit geprobeerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Niet doen! Niet doen! Die kikker is een griezel :-)

    BeantwoordenVerwijderen